Jacueline Juffermans

Dijkema

3 choires festival: Engeland

Prima;

G.van Zon -Galama

Wij hebben het Three Choirs Festival meegemaakt en waren daar zeer over te spreken.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

dat hebben we al in de enquete vermeld.

L.G. Hoving

Provence

goed en prettig

M.S. Vos

Three Choirs Festival in Hereford.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldig in alle opzichten. Deskundige, zeer toegankelijke en hulpvaardige reisleider Wouter. Fantastische chauffeur Henk. Mooie uitstapjes, leerzame toelichtingen op de muziek. Prima hotels en... Geweldig in alle opzichten. Deskundige, zeer toegankelijke en hulpvaardige reisleider Wouter. Fantastische chauffeur Henk. Mooie uitstapjes, leerzame toelichtingen op de muziek. Prima hotels en diners. Voldoende eigen tijd in het programma.

Annelies Dik

St Petersburg

Prachtige reis

Alice van Elven

Mijn laatste reis met Hannickreizen was in mei naar St. Petersburg. in alle opzichten een droomreis voor mij. Prachtige voorstellingen en excursies met tot in de puntjes goed geregeld vervoer wat... Mijn laatste reis met Hannickreizen was in mei naar St. Petersburg. in alle opzichten een droomreis voor mij. Prachtige voorstellingen en excursies met tot in de puntjes goed geregeld vervoer wat betreft brengen en ophalen. En.... een prima nederlands sprekende gids in St. Petersburg!
Daarnaast was er voor mij voldoende gelegenheid om op eigen initiatief wat te ondernemen. Aanbod te over en dus tijd te kort! En Wouter Schmidt, de reisleider? Zoals ik van hem ben gewend, niets op aan te merken.

G.p.nagel-de groot

Petersburg

Geweldig

Ronald Hond

St.Petersburg mei 2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prachtige reis, met veel cultuur en prachtige muziek (een ballet en drie opera's). Een uitstekende reisleider en een prima lokale gids, die ons veel over St.Petersburg kon vertellen en dat nog wel... Prachtige reis, met veel cultuur en prachtige muziek (een ballet en drie opera's). Een uitstekende reisleider en een prima lokale gids, die ons veel over St.Petersburg kon vertellen en dat nog wel in het Nederlands!