edith field-wijk

Kerst Donau cruise 2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De dagen aan boord "met alles er-op-en-er-aan": geweldig! Terugreisdag: zeer vermoeiend: vroeg van boord en pas aan het eind van de middag vlucht van Munchen naar huis. Muziekaanbod aan wal: De Notenkraker in Boedapest: super. De operette van Kalman: muziek geweldig, de choreografie: matig.

G.M. schuil

Kerstcruise over de Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was een sfeervolle reis, prachtig schip, mooie muziek en interessante excursies.
En bovenal uiterst bekwame reisleiding!

Annemieke den Hartog

Kerstreis over de Donau

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastisch, als alle andere reizen met Hannick. Prachtige ballet-, opera- en operette-voorstelling, onvergetelijke muzikale omlijsting door het Klassieke Duo en uitstekende verzorging aan boord.

Jac Daamen

Leipzig muziekstad Silvester Oudjaar

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Op de Sivesterparty na, als enorm

Jaap Groenendaal

Oud en nieuw naar Boedapest

Rob Spaans

Donau reis december 2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastisch, in één woord.

Laforce Adrienne

zeer positief

Anna Dekker

Oud en Nieuw in Salzburg

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer slecht georganiseerd; 4 Sterren-hotel bleek een low budgethotel, bar gesloten en ver buiten het centrum.

Reactie Hannick Reizen:

Hartelijk dank voor uw review, mevrouw Dekker. Het spijt ons zeer dat deze reis niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het was fijn u telefonisch te spreken om met u van gedachten te kunnen wisselen over deze reis. Uw feedback nemen wij zeer serieus en zullen wij dan ook meenemen tijdens het samenstellen van onze volgende reizen.

A. van den Akker

Leiozig december 2018