Adri

Uitstekend

Casper Vermeulen

Kreta Klassiek

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het was voor ons één groot feest!

Gislind Hoff

De korte maar indrukwekkende weekeind-reis naar London voor The Last Night of the Proms.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Zeer goed georganiseerd met geruime tijd voor persoonlijke invulling van de dag, bijzondere excursies mogelijk en in fijn gezelschap van een kleine groep mensen. De afsluiting in een typisch Engelse Pub met een even typische Engelse maaltijd heb ik zeer gewaardeerd.

michiel Koster

Kreta Klassiek

Fantastisch!
Waarom: Een reisleider als Joost van der Meent die de reis goed in elkaar had gezet.
Maar het byzondere was dat we op zulke mooie locatie's waren.
Dat je daar geen toerist zag of héél weinig.
Een uitspringer de tocht die we maakten boven Kissamos.
En met de wandeling de plek, waar je heel eenvoudige wijze koffie geschonken kreeg
En bij Kissamos bij de lunch zat je enig.

Maar wat ik van Joost van der Meent zo geweldig vond hoe hij leerde hoe Grieken eten.
En hoe Joost over de Minoïsche tijd vertelde.
En wat natuurlijk schitterend was om naar te luisteren het pianoconcert van Joost met de geweldige toelichtingen.

En geweldig dat hij in begin augustus zelfs een burenconcert gaf.

Ik wil zeker graag vermelden ook voor deze reis hoe geweldig indrukwekkend de toelichtingen bij de concerten zijn.
De hele ontvangst op de concertavond bij Joost was geweldig!

A. Peters

Luzern

Zeer positief

Sinclair Koelemij

Mozart festival Schwetzingen

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend georganiseerde reis. Uitvoeringen waren goed, ook goede plaatsen, prettige en deskundige reisleider, en leuke excursies.

Gerdi George

Aix en Provence en Lourmarin 18 - 23 juli

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als zeer boeiend ervaren het Requiem van Mozart en de uitvoering van Bernstein's danses etc. en het bezoek aan het atelier van Cézanne. Over het geheel teveel tours stadsgidsen die ouderen maar laten rondhangen en niet al te interessant kunnen vertellen. Diners in rumoerige caves tot 2x toe. (Dat was leuk in de 1950ties, nu niet mee). Een garden picnic wat doorging voor diner, onbeholpen ingepakt en niets bijzonders (leuk voor kostschool kinderen). De reis vonden wij lang en vermoeiend (het was ook erg warm). Henriët Grifioen boeiend verteller, prachtige hotelkamerl in Lourmarin waarvoor dank. Reis was te lang. We doen niet aan aanbevelingen. We vertellen er wel over aan vrienden.

F de Sousa de Ruijter

Lezersbrief maar Verona

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel goed, alles prima geregeld, fijne reisleider.

L. van Osch

Wiesbaden