I. Ruiter

Leipzig Bachfest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als erg fijn en goed georganiseerd

R.K.Koopmans

Leipzig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heel bijzonder. Een unieke ervaring.

I. Ruiter-Docter

Leipzig - Bachfest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Heerlijk; goede organisatie, mooie concerten.

Janny Koenekoop

Leipzig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

om te beginnen de busreis : was perfect met onze geweldige chauffeur (de cellist !!!) en het veilige rijden door heel
mooi Duitsland.
de stad Leipzig viel een beetje tegen: heel druk, alleen maar straten met (oude) hoogbouw (prachtige panden)
Hotel viel ook beetje tegen, moeilijk bereikbaar door gevaarlijk oversteken, geen airco, dus hele warme slaapkamers,
ontbijt was prima, personeel zeer vriendelijk, concerten GRANDIOOS, fantastische reisleider, groot en enthousiaste
liefhebber van BACH en zijn tijdgenoten, plus de grote fam. Bach. Al met al heeft de reis een dikke 8 voor mij verdiend.

Helen Conijn

Bach festival Leipzig

Heel bijzonder

P.Dorhout

Oostenrijk

Zeer positief

B. van Bavel-Voncken

28 mei t/m 3 juni naar de Ossiacher See om het Alban Berg Ensemble te beluisteren.

Uitstekend

Frederika kimpel

Met de bus naar de Ossiacher See. Alban Berg

Niet zo geslaagd.

Reactie Hannick Reizen:

Geachte mevrouw Kimpel,

Wij willen u hartelijk bedanken voor het feit dat u de moeite heeft genomen om uw reiservaringen op papier te zetten en met ons te delen en voor het telefoongesprek dat wij eerder deze week hebben gevoerd. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het muziekprogramma en positief staat tegenover de kwaliteiten van onze reisleider.

Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om te reageren op uw review voor de reis naar Karinthië. U mag van Hannick Reizen met een gerust hart veel verwachten en wij gaan dan ook serieus om met de door u aangedragen verbeterpunten. Uw reiservaringen worden intern uitvoerig besproken en waar mogelijk zullen wij niet nalaten om verbeteringen door te voeren.

Tot slot wil ik graag een tipje van de sluier oplichten en u deelgenoot maken hoe uw medepassagiers deze reis hebben ervaren. In onze enquête uitslagen is een 9 het hoogst haalbare.

Mocht u nog vragen hebben, schroomt u dan alstublieft niet en laat het ons weten. We staan u graag te woord. Wij hopen u in de toekomst nog eens te ontvangen op een van onze muziekreizen.

Marit Ligtenberg

Wim Rensink

Mozart in Praag

Plezierig

Jarmila Kopecka

Dit formlier heb ik al eerder ingevuld!