Je aankoop wordt beschermd

L.M. Remarque-van Toorn

Wij hebben tien reizen met Hannick gemaakt.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Het feit dat mijn man en ik steeds weer geboekt hebben bij Hannick strekt tot aanbeveling. En dat zegt genoeg

Semeijn

heel goed

H. Driessen - Grein

de Oudejaar-reis naar Boedapest

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als een sprookje. De eerste avond was een geweldige belevenis met het grote zigeuner-orkest en het zeer goed verzorgde, feestelijke diner. De tweede avond bracht een prachtige uitvoering van Tjaikowski's Notenkraker, met aan het slot een indrukwekkend Hongaars Volkslied en een overvloed aan champagne. Het was zó feestelijk! Ons hotel was prima en mooi centraal gelegen, de excursies interessant en de wijnproeverij een feestje! Ook de schitterende uitvoering van Haydn's Schöpfung heeft indruk gemaakt. Onno Verschoor en de Hongaarse gids waren prima.

MJD Tigchelaar

Weimar

Perfect georganiseerd eu uitgevoerd

Jac Daamen

Oud en Nieuw reis naar Boedapest. 2017/2018

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als bijzonder door: Het aanbod en uitvoering van de muziek, daarbij nog 2 verrassingen in de vorm van muziek, de kwaliteit en ligging van het hotel, 2 goed Nederlands sprekende, sympathieke Hongaarse gidsen, interessante rondleidingen en zeer geslaagde wijnproeverijen. Goede bus beschikbaar en de vluchten mooi op tijd. Onno Schoor bereidde ons goed voor voor de muziekuitvoeringen. Lunches en diners waren uitstekend. Kortom dit was een reis met een gouden randje.
Jac Daamen Bladel

Riky Prins-Melkert

Kerst-opera-concert (Rijn) cruise.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Als een weldaad. de bijzondere aandacht van van de gehele crew!! niemand uitgezonderd.
De klapper was: De kapitein achter de piano! met een aandacht.Ik vertel het aan velen.Heb succes,met mijn verhaal.

Willy Roelofsen

Kerstreis naar Praag

Zeer goed

Ronald van der Veen

Kerstreis naar Braunschweig december 2017.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Bijzonder geslaagde reis met een erg leuk gezelschap en onder leiding van de ons bekende Pauline. Uitstekende accommodatie in het Steigenberg Park Hotel, boeiende voorstellingen met ( althans voor ons) als hoogtepunt een wervelende West Side Story in Hannover. Mede dankzij de "solide "chauffeur Ron verliep alles op rolletjes.

Machteld Dutman

Kerst in Braunschweig

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fantastische reis, mooie muziek, goede inleidingen door de reisleidster. Leuk om een aantal steden te bekijken. Prima hotel. Gezellige sfeer in de groep.