S. Prosper

Naar Ambronay, Monte Verdi

Heel goed

André Koelman

Schubertiade in Bad Gasstein.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Prima georganiseerd. Goed gezelschap.
Leiding adequaat. Chauffeur uitstekend.
Prachtig programma.

M.A. Hof-Haehnel

Bad Gastein

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Fijne reis. Met een dag langer had ik meer van de natuur kunnen genieten.

mevr.w.v.beuzekom

Graffeneg sept.2017 Muziek Festival . Reis o.l.v.Onno Verschoor.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Onno Verschoor was TOP; wist veel van de muziek en de instrumenten. Erg boeiend,
Het hotel was overvol, maar desondanks: de gerechten en het ontbijt-buffel TOP!
De dak-Kamer was zonder airco in warme dagen.......geen doen! De hitte van het dakterrasje weerkaatste en zodoende kon je geen raam of deur geopend hebben. Het was zeker een rustige kamer en dat was dus OK! Wel werd je 's morgens op werkdagen gewekt door het verkeer v.a. 05.30 uur AM. Het hotel ligt a/een doorgaande verkeersweg. De buschauffeur blek een neurotisch iemand. Moest hard rijden en presteerde het om net voor een onoverzichtelijke bocht over de gesloten verkeerslijn in te halen met hoge snelheid. Daarnaast wist hij 's avonds na afloop van het koncert in Graffeneg "een kortere weg," waardoor we totaal verdwaald bleken...... Dankzij de TOM TOM van Onno Versteeg en diens inzet zijn we na verloop van tijd weer op de goede weg gekomen en konden we koers zetten naar ons hotel. Deze chauffeur riep bij de inzittenden een zekere angst/onbehagen op. Ondanks het verzoek van Onno voor een andere chauffeur waren we gedoemd tevreden te zijn met deze "snelheidsduivel". De KLM vluchten waren OK. DeMuziek was zeer bijzonder evenals de orkesten en solisten; dat alles was optimaal genieten!!!

H.A.Veldkamp-Grondhuis

Dordogne Barok Muziek festival Ton Koopman

Bijzonder en inspirerend

S. J. Verschoor

Itineraire Dordogne 2017

Hoe heeft u uw reis ervaren?

De muziek was heel mooi maar het eten in het hotel was niet goed en aan vegetariers werd helemaal niet gedacht. In restaurants onderweg was het eten wel goed.

Suggestie: organiseer een dergelijke reis naar het Collegium Vocale Crete Senesi olv Philippe Herreweghe in Toscane, Italie

Reactie Hannick Reizen:

Geachte mevrouw Verschoor,
Hartelijk dank voor uw review op de Dordogne-reis.
Van reisleider Thiemo Wind hebben wij begrepen dat het een prachtige reis is geweest, vol mooie muziek.
Voor wat betreft de maaltijden kan ik u verzekeren dat wij alle dieetwensen altijd doorgeven aan het hotel en de restaurants. Uit onze ervaringen is gebleken dat een aangepast menu dan mogelijk is. Wij willen u adviseren altijd de reisleider in te lichten wanneer blijkt dat u niet het goede menu krijgt. Hij kan dit dan direct voor u oplossen.
Daarnaast willen wij u hartelijk danken voor uw tip. Wij gaan de mogelijkheden van dit festival onderzoeken.
Vriendelijke groet,
Hannick Reizen

K.B. Thio

Reis naar Bayreuth.

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Gunstig. Alles verliep goed.

Han Goudsmit

Venetië