van riebeke

prima

Bob Molenaar

Gloucester 2019

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Een goede reis met een uitstekende muziekkeuze

L. Lambregts -van Osch

Ellen de Jong

Operareis naar Verona

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Geweldig. Omdat wij laat boekten en de stoelen op waren, zijn door een uiterst vriendelijke dame van Hannick toch nog 2 stoelen voor de opera geregeld. Alles top georganiseerd. Prima hotel en fijn vervoer van en naar de luchthaven Verona. André was een geweldige, relaxte gids die vóór iedere opera een uurtje interessant kon vertellen over de componist en het verhaal. Hij heeft ons, samen met de Italiaanse gids die uitstekend Nederlands sprak, door Verona geleid. De diners prima geregeld. Op beide luchthavens 'smooth' erdoor. En toen een van de groepsleden gevallen was en het ziekenhuis in moest (maar daar gelukkig snel weer opgelapt werd), heeft André alles gedaan om ook de terugvlucht prima voor haar te regelen. Chapeau!!

Hans Boers

Three Choirs Festival

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ik geef 5 punten (sterren) aan mijn reis naar Engeland 3 korenfestival in Gloucester. Puntje van kritiek is de snelheid van de wandeling door o.a. Oxford er was haast geen gelegenheid om foto's te maken. Voor deelnemers die niet zo snel ter been waren ,lag het tempo wat te hoog Verder niets dan lof over het programma en onze reisleider Wouter Schmidt en chauffeur Henk Stoop. Vooral de uitvoering van La damnation van Faust (Hector Berlioz) was subliem. Wat een koor, prachtig orkest geweldige solisten. Ook de 3 evensongs in de kathedralen van Gloucester en Canterbury waren indrukwekkend. Voor deze reis niets dan lof.