I Verhees Leemans

Ik had een bestelling gedaan van twee karbijnhaken maar helaas zat er maar een in het pakket. Gebeld en meteen werd er nog een opgestuurd. Super snel en zeer vriendelijk te woord gestaan aan de...

Het ophaalpunt is niet echt fijn de eigenaresse van de winkel spreek niet zo goed Nederland dus het communiceren is niet echt makkelijk. De sticker van DPD zat over mijn naam en kon ze daarom niet lezen en dat gaf wat strubbelingen. Ondanks mijn referentienummer klopten kreeg ik mijn pakje niet zomaar mee. Maar gelukkig is het goed gekomen nadat ik mijn email geopend had in de winkel en ze hem kon lezen.

veerle

Wat is het altijd fijn om te kunnen communiceren met een webshop, ben erg goed geholpen door Maurits. Hij heeft heel snel gereageerd op mijn mails. Nu nog even wachten op de zon en dan ga ik...

Wat is het altijd fijn om te kunnen communiceren met een webshop, ben erg goed geholpen door Maurits. Hij heeft heel snel gereageerd op mijn mails ik heb het gevoel dat ik door hem een goede keuze heb gemaakt. Nu nog even wachten op de zon en dan ga ik genieten van mijn mooie hangmat.

g.huszar

Prima service conform verwachting, heerlijke hangmat

Bestelproces was makkelijk en snel. Hangmat en standaard werden op tijd geleverd. Wel ontbraken twee onderdelen. Na telefoontje werden deze alsnog geleverd. Hangmat ligt heerlijk. Materiaal lijkt prima kwaliteit alleen de bevestigingspunten van het buizenframe zijn wat ielig afgewerkt waardoor de buizen veel speling hebben op de koppelpunten. Op zicht niet erg maar gevoel van kwaliteit is daardoor minder

E. de Ligt

Ik ben heel tevreden. Ik kreeg eerst het verkeerde pakket opgestuurd, ik kon het kosteloos en snel terugsturen en had de volgende dag het juiste pakket in huis. Super snelle communicatie via de mail.

Yoeri

Snelheid en prijzen van een online winkel, service en advies van een ouderwetse winkel!

Ik moet zeggen dat ik op meerdere punten verrast ben door hangmatgigant.nl.
Ja ze zijn scherp in de prijs en ja ze kunnen snel leveren, maar dat kunnen er meer.

Het is vooral de mate van advies over de verschillen tussen de producten en de tijd die daarvoor genomen is, die ik enorm waardeer. Rustig een kwartier bellen. Er wordt ouderwets naar de klant geluisterd en tijd voor je genomen ipv snelle antwoorden en aansturen op aanschaf.

En dat is erg prettig als je naar online plaatjes in een groot assortiment zit te kijken.
Kortom, een 100% positieve aankoopervaring en de hangmatstoel en het ophangsysteem voldoen volledig!

teuntje van os

Prima internet shop!

eddy de wolf

Ik heb een zeer goede ervaring met hangmat gigant

goede ervaring en goede dienstverlening

van dijck lutgard

Leuk leuk!!!!!!!!!!!!!

ondanks het telefoontje dat ik kreeg,dat de hangmatstel besteld moest worden en dat ik 14 dagen moest wachten,
stond alles al na 3 dagen te wachten. van een verrassing gesproken........

kim

Goede en snelle service. prachtige hangmat voor onze baby. Hij vindt het heerlijk om erin te wiegen en dutjes te doen. van de zomer ga ik er 2 kopen voor ons.

goede en snelle service. prachtige hangmat voor onze baby. Hij vindt het heerlijk om erin te wiegen en dutjes te doen. van de zomer ga ik er 2 kopen voor ons.

J. Lenders

Een schot in de roos, de hangstoel die ik heb gekocht. Voor mijn zoontje van 9 en voor mezelf een heerlijke stoel om in te ontspannen. De levering is goed en snel verlopen.