Sam

Duidelijke site. Snelle levering. Prima product dat eenvoudig is te monteren.

zie hierboven

N

Super!

Snelle levering, mooie hangstoel! Goede prijs :-)

Saskia

Goed product

Na het vinden van een oude hangmat op zolder, hebben wij de tree rope gekocht om de hangmat te kunnen ophangen. Werkt prima en het is handig dat je de hoogte van de hangmat kan afstellen nadat je het touw rond de boom hebt gehangen.

Luc Quaghebeur

Aangekocht voor mijn echtgenote, en ze was erg in de wolken mee.
Uitstekend product, snelle montage en degelijke kwaliteit.

snelle levering ,met dank

Willemien van de Werken

Super fijne hangmat! Snelle levering.

Gave 2 persoons hangmat uitgekozen. Super kwaliteit. Het enige wat het product nog zou verbeteren is aan beide kanten een kussen zodat je deze niet hoeft te verplaatsen als je eens de andere kant op wilt kijken!

Martin van Uden

Mijn naam is Martin van Uden en geef hierbij mijn mening over de aanschaf van de Globe hangstoel
Mijn opbouwende kritiek is op twee punten:
- daar de prijs van de hangstoel best aan de...

Mijn beoordeling prijs en kwaliteit verhouding is dan ook redelijk.

Ada Schneijderberg

Geweldige standaard voor een hangmat. We maken er enorm veel gebruik van en de hangmatstandaard is heel solide.

Marieke Huiskamp

Duurt lang voor je reactie krijgt op je email. Verzendwijze van het pakket was alleen mogelijk per DPD. Wat een ramp was!
Moest overal zelf achteraan en uiteindelijk werd het pakket maar 1x...

Moest overal zelf achteraan en uiteindelijk werd het pakket maar 1x aangeboden aan mij en moest ik het zware pakket daarna zelf ergens ophalen. Wat een ergenis en gedoe. Dit moet beter kunnen!

Linda Warnez

Eerste bestelling bij hangmatgigant: héél tevreden! Supersnelle levering! Stevig materiaal! En de hangmat ligt zalig! Een aanrader!

angelique verheij

Super snelle levering!!

kleur wijkt iets af. Standaard makkelijk in elkaar te zetten. Hangmat ligt heerlijk. vooralsnog erg tevreden. over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen. De hangmat hebben we nog geen week. heb dus geen idee hoe het over een jaar is met de standaard en de hangmat.