HangmatGigant.nl

HangmatGigant.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop HangmatGigant.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company514
95 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen HangmatGigant.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 514 ervaringen.

Sam
Sam

zie hierboven

Score voor HangmatGigant.nl:4.00/5
Beveelt u HangmatGigant aanJa

Duidelijke site. snelle levering. prima product dat eenvoudig is te monteren.

N
N

Snelle levering, mooie hangstoel! Goede prijs :-)

Super!.

Saskia
Saskia

Na het vinden van een oude hangmat op zolder, hebben wij de tree rope gekocht om de hangmat te kunnen ophangen. Werkt prima en het is handig dat je de hoogte van de hangmat kan afstellen nadat je het touw rond de boom hebt gehangen.

Goed product.

Luc Quaghebeur
Luc Quaghebeur

snelle levering ,met dank

Beveelt u HangmatGigant aanJa

Aangekocht voor mijn echtgenote, en ze was erg in de wolken mee..
uitstekend product, snelle montage en degelijke kwaliteit.

Willemien van de Werken
Willemien van de Werken

Gave 2 persoons hangmat uitgekozen. Super kwaliteit. Het enige wat het product nog zou verbeteren is aan beide kanten een kussen zodat je deze niet hoeft te verplaatsen als je eens de andere kant op wilt kijken!

Beveelt u HangmatGigant aanJa

Super fijne hangmat! snelle levering.

Martin van Uden
Martin van Uden

Mijn beoordeling prijs en kwaliteit verhouding is dan ook redelijk.

Score voor HangmatGigant.nl:3.00/5
Beveelt u HangmatGigant aanJa

Mijn naam is martin van uden en geef hierbij mijn mening over de aanschaf van de globe hangstoel.
mijn opbouwende kritiek is op twee punten:.
- daar de prijs van de hangstoel best aan de prijs is mag je naar mijn oordeel ook verwachten dat er rvs boutje, moertjes en ringetjes bij zouden zitten;.
- aan de boven en onderzijde zitten schetsplannen om de houten bogen te verbinden, het zou helemaal perfect zijn als er ook noch twee strips bij geleverd zou worden om de houten bogen aan de boven- en onderzijde van te ondersteunen/verbinden, de bogen sluiten dan ook beter op elkaar..
voor de rest is alles naar wens.

Ada Schneijderberg
Ada Schneijderberg
Score voor HangmatGigant.nl:4.00/5
Beveelt u HangmatGigant aanJa

Geweldige standaard voor een hangmat. we maken er enorm veel gebruik van en de hangmatstandaard is heel solide.

Marieke Huiskamp
Marieke Huiskamp

Duurt lang voor je reactie krijgt op je email. Verzendwijze van het pakket was alleen mogelijk per DPD. Wat een ramp was!
Moest overal zelf achteraan en uiteindelijk werd het pakket maar 1x aangeboden aan mij en moest ik het zware pakket daarna zelf ergens ophalen. Wat een ergenis en gedoe. Dit moet beter kunnen!

Score voor HangmatGigant.nl:2.00/5
Beveelt u HangmatGigant aanNee

Duurt lang voor je reactie krijgt op je email. verzendwijze van het pakket was alleen mogelijk per dpd. wat een ramp was!.
moest overal zelf achteraan en uiteindelijk werd het pakket maar 1x aangeboden aan mij en moest ik het zware pakket daarna zelf ergens ophalen. wat een ergenis en gedoe. dit moet beter kunnen!.

Linda Warnez

Eerste bestelling bij hangmatgigant: héél tevreden! supersnelle levering! stevig materiaal! en de hangmat ligt zalig! een aanrader!.

angelique verheij
angelique verheij

kleur wijkt iets af. Standaard makkelijk in elkaar te zetten. Hangmat ligt heerlijk. vooralsnog erg tevreden. over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen. De hangmat hebben we nog geen week. heb dus geen idee hoe het over een jaar is met de standaard en de hangmat.

Super snelle levering!!.

Bedrijfsinformatie