Alex Liebens

Heeel tevreden , Snelle en kwaliteitsvolle levering.

johan

De bestelling is netjes aangekomen ,en ziet er goed uit

Levertijd was een week langer dan opgegeven. Verder tevreden

Reactie Hangensluitwerkland.nl:

Beste Ewout,
Beste Ewout,
Veel leveranciers staan momenteel onder druk qua voorraden en levertijden. Het is dan ook erg lastig om dit vooraf goed in te schatten wanneer wij artikelen die we zelf niet op voorraad hebben binnen gaan krijgen.
Jammer dat het in jouw geval langer heeft geduurd dan aangegeven, hiervoor uiteraard onze excuses !
Wij hopen dat het artikel dat je hebt besteld volledig in orde en naar wens is.
Groeten,
Toolprof.nl Customer Service Team

anoniem

Ik ben niet tevreden over toolprof.nl, omdat ze andere schoenen laten zien, dan die je binnen krijgt en daardoor een hele verkeerde schoen besteld

Reactie Hangensluitwerkland.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Wij kunnen nu helaas niet inzien waar het precies misgaat. Volgens al onze systemen zou het plaatje moeten kloppen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, zal er wat duidelijkheid komen verwacht ik.
Voor nu uiteraard onze excuses !
Groet,
Toolprof.nl

Loodgietersbedrijf van Asten

Ik ben best tevreden , maar dat het 2 weken moet duren voordat ik mijn bestelling thuis kreeg vind ik wel erg lang.
(3 Juni besteld, 18 Juni in huis)

Guus

Op 11-6 besteld, op 12-6 een bericht ontvangen dat het bij DPD is aangeleverd en pas op 19-6 als brievenbuspakketje ontvangen. De tekst op de site: "Voor 17:00 uur besteld (vrijdag 15:30), zelfde... Op 11-6 besteld, op 12-6 een bericht ontvangen dat het bij DPD is aangeleverd en pas op 19-6 als brievenbuspakketje ontvangen. De tekst op de site: "Voor 17:00 uur besteld (vrijdag 15:30), zelfde dag verzonden (alleen werkdagen)" is op zich juist maar wekt de indruk dat er ook snel geleverd wordt. Een week wachten is niet de verwachting die wordt gewekt.

Thijs

Goede webshop. Helaas is DPD het pakket kwijtgeraakt, maar door Toolprof prima opgelost.