Kimberley Horjus

Snelle en goede service

Danielle den Uil

In 1 woord super

Evelien Ruiter

Goed, snelle en nette service

Eva de B.

Veel mogelijkheden qua materialen, snelle levering, magneet is sterk genoeg voor een middelzwaar handdoekje, leer van één van de lusjes is al licht beschadigd.

Wilma Ros

Kwaliteit, professioneel, goede service en snelle levering. Fantastisch product!

Miranda Haarlem

Mooie producten en snelle zorgvuldige levering

Alina Pielczyk

Bestellen ging op zich goed. Webside beloofd voor 10 uur bestellen volgende dag thuis. Ik begrijp dat door drukte de levering wat langer kan duren maar het zou Mooi zijn als ik een indicatie van... Bestellen ging op zich goed. Webside beloofd voor 10 uur bestellen volgende dag thuis. Ik begrijp dat door drukte de levering wat langer kan duren maar het zou Mooi zijn als ik een indicatie van bezorgmoment zou krijgen. Ik heb vrijdag thuis gewacht en vandaag maar pakket is er nog steeds niet. Op de track and trace van dpd staat afgelopen vrijdag nog steeds aangegeven als bezorgingsmoment. Nu afwachten of ik überhaupt mijn bestelling krijg. Wel vervelend want het was best prijzig.

Reactie Handles and more:

Beste Alina,
Bedankt voor de feedback.
Maar misschien verward u onze levervoorwaarden met die van een andere website?
Onze levervoorwaarden (ook vermeld op de website) zijn als volgt...
Beste Alina,
Bedankt voor de feedback.
Maar misschien verward u onze levervoorwaarden met die van een andere website?
Onze levervoorwaarden (ook vermeld op de website) zijn als volgt :
Op werkdagen voor 14:00 besteld = morgen in huis! *
Een bestelling die je op zaterdag of zondag hebt geplaatst, wordt op dinsdag geleverd.
* Wij streven er uiteraard naar om het bestelde product zo snel mogelijk bij u te kunnen leveren.
Veel van onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar en wordt de volgende dag bij je thuisbezorgd. Voor de meeste producten geldt dus een levertijd van 1 dag.
Maar voor sommige producten, met name de grotere, geldt een levertijd van 1 tot 5 dagen.
Wilt u er zeker van zijn wanneer u bestelling verzonden wordt? Bel of mail ons dan gerust even.
Uw bestelling is wel al dezelfde dag nog verzonden zie ik.
Wij gaan voor u uitzoeken wat er misgaat en zullen contact met u opnemen via de e-mail.
Klantenservice - Handles and more

Marjoke van der Vinne

Super! Snelle service en wat ik heel prettig vond is dat je ook uit verschillende bevestigingsopties kan kiezen bij de handdoek ringen (zuigknap of met schroef)