Annabel Alberts

Mooie kwaliteit, snelle verzending en dat voor een goede prijs!!

Rozan

Zeer blij met de service en kwaliteit van jullie en zelfs extra gouden haken bijgeleverd, omdat deze nieuw zijn en nog niet op de webshop stonden. Super lief! Bedankt! De plank staat heel mooi en... Zeer blij met de service en kwaliteit van jullie en zelfs extra gouden haken bijgeleverd, omdat deze nieuw zijn en nog niet op de webshop stonden. Super lief! Bedankt! De plank staat heel mooi en wij gebruiken hem boven de commode.

Helga

Top! Reageren snel, denken mee en bestelling snel goed verpakt in huis

Peggy

Snelle goede service

Sophie Lenaerts-Lam

Mooie overzichtelijke website met prachtige stoere artikelen

Angélique I.

Prachtig, best zwaar, netalen plantenbak in de mooie grijze kleur Mist met donkergroene leren banden. Goed verpakt en makkelijk te bevestigen aan plafond met bijgeleverde pluggen en ophanghaken.... Prachtig, best zwaar, netalen plantenbak in de mooie grijze kleur Mist met donkergroene leren banden. Goed verpakt en makkelijk te bevestigen aan plafond met bijgeleverde pluggen en ophanghaken. Incl. lekbak om de bak tegen roesten en overwateren te beschermen. Degelijk product. Leren banden zijn niet verstelbaar. Tip voor producent.

Leon Steijvers

Mooi product en snel geleverd

Linda van Vliet

Zeer snelle levering en mooie produkten

Natascha

Mooie producten en goede service

J Holtland Hakvoort

In het verleden al eens twee handdoek magneten besteld, ik had mijn twijfels , ook omdat ze best wel duur waren vond ik . maar ik gebruik ze nu al jaren en nu dus weer twee gekocht voor in de WC en... In het verleden al eens twee handdoek magneten besteld, ik had mijn twijfels , ook omdat ze best wel duur waren vond ik . maar ik gebruik ze nu al jaren en nu dus weer twee gekocht voor in de WC en badkamer . ik ben zeer tevreden .