8.5/10

Super ervaring. Pakketje was zoek geraakt tijdens het transport. De volgende dag contact gezocht met handelgigant en dezelfde dag nog werd de bestelling kosteloos opnieuw verzonden.

24 uurs levering, chatfunctie

Renske

Mijn man moest nieuwe koksbroeken hebben voor zijn werk.
Deze zaak verkocht ze voor een prima prijs, 2 dagen later had ik ze al binnen. Mijn man vindt ze erg prettig zitten. Aanrader!

snelle levering, scherpe prijs

Arjan van Dijk Groep

Geweldig service snelle levering en goed verpakt

snelheid van leverenn

nee

Voor het eerst een bestelling bij dit bedrijf gedaan

de informatie op de website is goed/volledig

Grieks restaurant Aphrodite bv

Heel goede ervaring .minpunt is omdat ik niks te horen krijg via mail dat de levering al verzonden was .de levering was echt snel zaterdag besteld dinsdag was de levering binnen .mvg E Pirra

M. Lover

Mijn ervaring is prima

Nee dat zou ik zo niet weten

Geen idee

Goed en snel geleverd

Victor Hoeben

Op de dag van levering zag ik een minimaal maar belangrijk verschil in het adres: het huisnummer was 20a en niet 202a. Met een telefoontje naar Handelgigant.nl kreeg ik Joey aan de lijn en hij gaf...

flexibiliteit en inzet en prijs

M. Dirven

Goed en erg snel geleverd! Zo snel als ik alleen bij consumenten webshops (de grote) ervaar. Erg prettig!

Bestelling was correct en zo snel geleverd als bij de grote consumenten webshops. Goed!

De verpakking is niet als bij de Cool blue's van deze wereld. Da's van minder belang bij zakelijke bestellingen, masr nu is een ingesneden doos en tape gebruikt, dat is de andere kant. Consumentenshops maken van de ontvangst een kadootje.
Browsen door assirtiment kan worden geoptimaliseerd. Ik vegrijp dat de veelheid van artikelen groot is, maar een alfabetische scrollkolom is erg lang

Ben

Snel en makkelijk

Makkelijk bestellen

Geen info gehad over wanneer verzonden