8.5/10

THOPSS

Prettige afhandeling bestellingen. Na bezorgvraag pallet-levering direct goed geholpen.

Goed bereikbaar en hulpvaardig en vriendelijk, goede levering en betaalbaar.

Duidelijkere en meer specifieke bezorgingsformatie op de persoonlijke pagina of in de bestellingspagina.

Zeer vlot goed

Zeer correct ,beantwoorden mail zeer snel.

Ryan

Eenvoudig bestelproces en prompte levering

Categorisering op de website geeft niet een hele snelle ingang om in te zoomen op het gewenste product maar door de zoekmachine is het wel gelukt

Dirk goossens

Ik krijg al een vraag over het werken met de firma maar heb nog steeds mijn gevraagde aankoop nog niet ontvangen.

Heb product nog niet ontvangen,
Ik had een verkeerd adres opgegeven maar heb dat reeds rechtgezet met een bijkomen mail te sturen naar jullie website.

Account aanmaken lukt ook niet

Super ervaring. Pakketje was zoek geraakt tijdens het transport. De volgende dag contact gezocht met handelgigant en dezelfde dag nog werd de bestelling kosteloos opnieuw verzonden.

24 uurs levering, chatfunctie

Renske

Mijn man moest nieuwe koksbroeken hebben voor zijn werk.
Deze zaak verkocht ze voor een prima prijs, 2 dagen later had ik ze al binnen. Mijn man vindt ze erg prettig zitten. Aanrader!

snelle levering, scherpe prijs

Arjan van Dijk Groep

Geweldig service snelle levering en goed verpakt

snelheid van leverenn

nee

Voor het eerst een bestelling bij dit bedrijf gedaan

de informatie op de website is goed/volledig

Grieks restaurant Aphrodite bv

Heel goede ervaring .minpunt is omdat ik niks te horen krijg via mail dat de levering al verzonden was .de levering was echt snel zaterdag besteld dinsdag was de levering binnen .mvg E Pirra