8.5/10

Wine & Bite

Uitstekend

Goede communicatie

De vier meesters

We hebben hier vaker besteld en zijn zeer tevreden

Snelheid en vriendelijkheid

Goede producten, snelle levering!

Kwalitaria

Wij bestellen graag bij Handelgigant.nl. Alle afspraken worden netjes nagekomen en het persoonlijke contact met Joey spreekt ons enorm aan

Advies en snelheid

Snelle afhandeling.

Street Food Good

Het apparaat werkte niet. Is razendsnel omgeruild voor een nieuw exemplaar. Top geregeld

Goede service

Van der Zanden

Vooraf geinformeerd of een artikel tijdig leverbaar zou zijn. Dit was allemaal geen probleem. Helaas het artikel veel te laat ontvangen en in de tussentijd was het bedrijf zowel via mail als... Vooraf geinformeerd of een artikel tijdig leverbaar zou zijn. Dit was allemaal geen probleem. Helaas het artikel veel te laat ontvangen en in de tussentijd was het bedrijf zowel via mail als telefonisch onbereikbaar. Het bedrijf verkoopt artikelen die zij zelf rechtstreeks vanuit andere leveranciers laat leveren.

Niet iets beloven en het dan niet waarmaken

Reactie Handelgigant.nl:

Wij vinden het heel jammer dat u zo over onze service denkt. Tussen kerst en oud en nieuw heeft onze transporteur niet alle verzendingen kunnen verwerken wegens de drukte. Bij ons was alles op... Wij vinden het heel jammer dat u zo over onze service denkt. Tussen kerst en oud en nieuw heeft onze transporteur niet alle verzendingen kunnen verwerken wegens de drukte. Bij ons was alles op voorraad zoals aangegeven, Jammer genoeg hebben we dit niet in de hand.

VSE JADOKAATVOF

Zeer positief

klant vriendelijk heid

Goed en snel

Snelle afhandeling en prima verzorgd.

Geen idee ik heb tot nu toe geen klacht.

Goed,vlotte bezorging.

Ik was onbekend met u bedrijf en particulier maar ben netjes geholpen.

Ik zou dat niet weten,want ik heb geen slechte punten ontdekt.