8.5/10

Ferdinald Drosten

Super

Lever snelheid

Track and tracé eerder

Gemakkelijke en duidelijke website, zeer snelle levering. Echter kwalijk dat de extra kosten voor Billink niet worden vermeld en ik ben van mening dat de kleur op de foto "grijs" is en niet zoals... Gemakkelijke en duidelijke website, zeer snelle levering. Echter kwalijk dat de extra kosten voor Billink niet worden vermeld en ik ben van mening dat de kleur op de foto "grijs" is en niet zoals geleverd "wit". Maar er zijn ergere dingen dan een kleur.

-Zorg dat de kleur is gemeld bij de specificatie, op de foto leek de kast toch echt grijs, maar was wit.
-Het is onduidelijk of lastig terug te vinden dat er extra kosten in rekening worden gebracht via "Billink", foei en schandelig hoog bedrag

Stichting De Haegsche Prael

Aanschaf via internet van garderoberekken

Heldere website

Website is erg traag waardoor dingen regelmatig misgaan
Website is erg traag waardoor dingen regelmatig misgaan
Betalen lukt in eerste instantie niet: hoewel IDEAL aangeklikt kwam de site steeds terug dat de optie van achteraf betalen niet beschikbaar was en kon ik niet verder. Enkele dagen later opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel
BESTELLING IS AFGELEVERD OP HET FACTUURADRES EN NIET OP HET OPGEGEVEN EN DOOR U BEVESTIGDE AFLEVERADRES

Kansloos, producten onlinezetten die je niet verkoopt.

Voorraad op orde hebben.

zaal beltman

Perfect en snel geleverd daar kun je opbouwen.

Prima, snelle levering.

Goede aftersales.

Ik heb 2 wijnrekken van 30 flessen besteld. Art.no. F284. Wat hier eigenlijk ontbreekt is dat in de achterzijde van de houten liggers geen centergaatjes geboord zijn. Dit zou het samenbouwen... Ik heb 2 wijnrekken van 30 flessen besteld. Art.no. F284. Wat hier eigenlijk ontbreekt is dat in de achterzijde van de houten liggers geen centergaatjes geboord zijn. Dit zou het samenbouwen aanzienlijk verbeteren (geheel wordt exact parallel samengebouwd) en voor niet zo handige kopers is het samenbouwen een stuk gemakkelijker en sneller. Nu kunnen de spijkers willekeurig er in geslagen worden terwijl met een centergaatje van 1mm alle problemen worden voorkomen.

Gert-Jan

Factuur nog niet ontvangen

Via website onderstel tafel besteld. Vlot geleverd via UPS. Alles netjes verpakt.

Goed product volgens verwachting en goede prijs

Alles prima verzorgd. Email met aanmelding en levering track & trace kwam in mijn map spam.

P.V. de Snelvlucht Ameide

Zeer snelle levering

schipper

Nou snelle levering

Nee ben te vreden had me huisnummer vergeten in te vullen belde ze netjes.

nee