8.5/10

mirjam

Mooie stoeltjes tegen een mooie prijs,snelle levering,aanrader

mooi,goedkoop en zeer snel

stoeltjes zijn zo op achterstraat gezet zonder te kijken of er iemand thuis was,is gelukkig goed gegaan,maar dat kan beter,verder alles prima

Het bestelde en betaalde product is nog steeds niet geleverd!

Contact gemaakt over het niet kunnen leveren. Heel goed

Haal het product van de website

Strandpark De Zeeuwse Kust

Slechte ervaring!

Geen één!!

goede maten op de website vermelden, na telefonisch contact gaf hij aan dat dit het aantal liters wel klopt maar ook dit klopt niet!

Voedselbank Druten

Goede communicatie

Veel voorraad
goede prijs

nee

Dennis Van den Broek

Waar blijft mijn pakket?

Reactie Handelgigant.nl:

De bestelling is vrijdag na de middag bij ons binnen gekomen, Wij kunnen niet garanderen dat bestellingen die na het middag uur binnen komen nog dezelfde dag verstuurd worden. Deze worden worden de eerst volgende werkdag verstuurd (maandag) en dinsdag geleverd.

Andre Tee

Website is duidelijk

Goedkoop en snelle levering

Sjak

Snelle levering heel goede producten

Ferdinald Drosten

Super

Lever snelheid

Track and tracé eerder

Gemakkelijke en duidelijke website, zeer snelle levering. Echter kwalijk dat de extra kosten voor Billink niet worden vermeld en ik ben van mening dat de kleur op de foto "grijs" is en niet zoals...

-Zorg dat de kleur is gemeld bij de specificatie, op de foto leek de kast toch echt grijs, maar was wit.
-Het is onduidelijk of lastig terug te vinden dat er extra kosten in rekening worden gebracht via "Billink", foei en schandelig hoog bedrag

Stichting De Haegsche Prael

Aanschaf via internet van garderoberekken

Heldere website

Website is erg traag waardoor dingen regelmatig misgaan
Betalen lukt in eerste instantie niet: hoewel IDEAL aangeklikt kwam de site steeds terug dat de optie van achteraf betalen niet beschikbaar was en kon ik niet verder. Enkele dagen later opnieuw geprobeerd en toen lukte het wel
BESTELLING IS AFGELEVERD OP HET FACTUURADRES EN NIET OP HET OPGEGEVEN EN DOOR U BEVESTIGDE AFLEVERADRES