Goed en snel geleverd

Victor Hoeben

Op de dag van levering zag ik een minimaal maar belangrijk verschil in het adres: het huisnummer was 20a en niet 202a. Met een telefoontje naar Handelgigant.nl kreeg ik Joey aan de lijn en hij gaf... Op de dag van levering zag ik een minimaal maar belangrijk verschil in het adres: het huisnummer was 20a en niet 202a. Met een telefoontje naar Handelgigant.nl kreeg ik Joey aan de lijn en hij gaf aan het meteen te gaan regelen. Daarna is de levering zonder moeite aangekomen op het juiste adres. Ik waardeer de flexibiliteit en inzet. Na levering nog keurig een telefoontje of alles goed was verlopen.

flexibiliteit en inzet en prijs

M. Dirven

Goed en erg snel geleverd! Zo snel als ik alleen bij consumenten webshops (de grote) ervaar. Erg prettig!

Bestelling was correct en zo snel geleverd als bij de grote consumenten webshops. Goed!

De verpakking is niet als bij de Cool blue's van deze wereld. Da's van minder belang bij zakelijke bestellingen, masr nu is een ingesneden doos en tape gebruikt, dat is de andere kant.... De verpakking is niet als bij de Cool blue's van deze wereld. Da's van minder belang bij zakelijke bestellingen, masr nu is een ingesneden doos en tape gebruikt, dat is de andere kant. Consumentenshops maken van de ontvangst een kadootje.
Browsen door assirtiment kan worden geoptimaliseerd. Ik vegrijp dat de veelheid van artikelen groot is, maar een alfabetische scrollkolom is erg lang

Ben

Snel en makkelijk

Makkelijk bestellen

Geen info gehad over wanneer verzonden

De Lekkernij in Oldenzaal

Mooi bedrijf, snelle handelling.
Mensen met vakkennis.

snel handellen.

De Hertogh Eten en drinken

De gouden leeuw

Vriescel gekocht, Snel geleverd en precies wat we wouden. Bedankt !!

Snelle levering, Zoals beloofd.

Graag aankondigen wanneer er bezorgd wordt.

Falco

Beschadigd onderdeel ontvangen bij de barbeque, is bij de fabriek al beschadigd geraakt en werd direct vernieuwd na het melden! Super service

Goede prijzen