jo arts van woerden

Zer goed

zeer flexibel en zorgt voor goede afwikkeling van manco s

nee

Rene Krijger

Zeer goed

Duidelijke website, veel keuze

Als het mogelijk is minder verpakkingsmateriaal gebruiken.

Ingeborg

Contact krijgen met dit bedrijf is onmogelijk

Reageren op chats van klanten

Frans van Vlimmeren

Ruim voldoende

snelle reaktie en service

Tonnie Stevens

Eerst ervaring voor mij met dit bedrjf is ruim voldoende.

Goede correcte levering

Track en Trace zou handig zijn

C de HAAN

Groot assortiment

Gaarne track en trace doorgeven nu niet ontvangen

Herman van der Tuyn

Heel goed en snelle levering

Nee, ga zo door

Jim Westenborg

Mooi site overzichtelijk en alle informatie is snel te vinden. Producten van een hoogwaardige kwaliteit tegen een prima prijs.

Snelle levering.

Nvt.

GGIN Arnemuiden

Op zich positief, echter de betaalwijze achteraf betalen door Billink werd afgewezen terwijl ik daarvan niets hoorde. Het stond wel op de orderbevestiging! Daardoor moest ik na enkele weken zelf... Op zich positief, echter de betaalwijze achteraf betalen door Billink werd afgewezen terwijl ik daarvan niets hoorde. Het stond wel op de orderbevestiging! Daardoor moest ik na enkele weken zelf informeren bij Handelgigant. De tweede bestelling ging snel en vlekkeloos

Petra's foodzz

Een maand of 2 geleden een koelcel gekocht zag er super mooi uit op de plaatjes op marktplaats ,gebeld en gekocht op dat moment was de service goed.
Koelcel gekregen op afgesproken tijd...
Koelcel gekregen op afgesproken tijd maar toen..... met opzetten kwamen we erachter dat we de panelen misten om het te bevestigen dus we konden niet verder gelijk gebeld ,geen gehoor dag ernaar contact gehad en ze zouden er naar kijken en terug bellen .nu 9 dagen later geen telefoon meer gehad geen reactie op mijn app helemaal niks
200 afsluit dopjes zaten er ook niet bij
Rubere rand van koeldeur totaal stuk dus volgens hccp moet dit goed zijn maar helaas zijn dat nu de kosten voor mijn extra ,ik ging ervan uit als ze zeggen dat het compleet is dan ook zo is totaal ben ik nu 250 euro extra kwijt omdat hun het niet goed beschrijven wat kapot of heel is erg jammer dat als ik nog 2xbel ze waarschijnlijk weten wie ik ben en dan weggedrukt wordt
Zal nooit iemand deze bedrijf aanraden

Was goed maar nu kan ik het niet meer bedenken

veel