Fabienne

Duidelijke website goede levering kwaliteit prijs verhouding.

Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Netjes

mooie artikelen

Prima service perfect alles geregeld

Lenny Dirks

Hamam handdoeken besteld. Ik kreeg een mail of ik me realiseerde dat ik de kleine maat had besteld. En ik ben op de hoogte gehouden van de levering. Ik vond dit een zeer prettige ervaring.

Hans van Roij

En vervolgens heb ik een retourticket besteld op vrijdagmiddag en krijg geen retourbon gestuurd. (zaterdag) Ik wil van mijn pakje en hamamdoeken.com af en mijn geld terug. Grrrrr

Hans van Roij

Hammamdoek gekocht voor mijn vrouw, behoorlijk prijzig maar vanwege merk toch gedaan. Kleur bleek redelijk afwijkend en kosteloos terugsturen was geen optie. Met verschool zich achter...

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor uw feedback.

Wij vinden het echt heel vervelend dat u onze reactie negatief heeft opgevat. Wij hebben geprobeerd aan te geven dat het digitaal weergeven van kleur heel lastig blijft. Voor het presenteren van onze producten maken wij gebruik van origineel beeldmateriaal van onze leverancier. Daarnaast proberen wij in de tekst, indien nodig, een kleur verder te beschrijven/beter uit te leggen. Door persoonlijke scherminstellingen kunnen kleuren soms anders overkomen. Op basis van feedback van onze klanten proberen wij onze productinformatie steeds verder te verbeteren. Wij nemen elke reactie serieus en proberen hier altijd iets mee te doen.

Tabby

Redelijk maar kan beter:

1. De badjas zou volgens de site in 1 a 2 dagen geleverd worden maar dit gebeurde niet. Erg vervelend want het was een verjaarskado voor mijn zus. Toen ik belde...

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank voor uw feedback.

Enkele producten (ca. 3-5% van de producten uit ons assortiment) hebben wij niet (altijd) in directe voorraad liggen, zoals in uw geval de lichtblauwe badjas. Wij proberen dit altijd duidelijk in het product aan te geven en nemen eigenlijk altijd na ontvangst van een bestelling met een dergelijk product contact op met de klant. Dat is in uw geval helaas misgegaan. Hiervoor heb ik mij ook oprecht verontschuldigd bij u. Ik vond het bijzonder vervelend dat ik het was vergeten, vooral ook omdat het hier een cadeau betrof. Dus weer een flinke reminder hier nog strikter in te zijn. Wij hopen met de kleine attentie die wij met uw bestelling meegestuurd hebben in ieder geval kenbaar gemaakt te hebben hoe vervelend ook wij het hebben gevonden.

Dit model badjas heeft inderdaad geen lussen. Ik zal uw feedback zeker terugkoppelen naar de leverancier. Wellicht dat ze hier in de toekomst iets mee doen. Op basis van uw feedback zal ik binnenkort de productbeschrijving van de Ottomania hamam badjas aanpassen/verder uitbreiden.

Nogmaals dank voor uw feedback!

Jolan Bontekoe

Snelle levering en goede kwaliteit doeken. Ruim assortiment.

Prima snelle levering

Prijs kwaliteit prima