Super ervaring, omdat we wat haast hadden met de bestelling, kwam het keurig op tijd!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie kwaliteit, fijne communicatie voor de puntjes op de i.

Erna

Ik heb een badjas besteld. Duidelijke en makkelijke website.

Prima, alles was op tijd

Nannie van Berkel

Bestelling en bezorging zijn goed verlopen

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kan het product (badjas) nog niet beoordelen, heb het nu een week in huis en geef het volgende week iemand cadeau.

Miranda

Duidelijke site, snelle levering

snelle levering

Prettig, goed en snel.
Bedankt

Annick

Ik ben ontzettend tevreden met mijn bestelling! Ik heb zes geborduurde hammamdoeken besteld. De communicatie ging heel vlot en was duidelijk. Het borduurwerk is heel erg mooi geworden. Ik had een... Ik ben ontzettend tevreden met mijn bestelling! Ik heb zes geborduurde hammamdoeken besteld. De communicatie ging heel vlot en was duidelijk. Het borduurwerk is heel erg mooi geworden. Ik had een afbeelding aangeleverd en kreeg nadien heel vlot een ontwerp te zien. Binnen een week na de bestelling had ik de doeken in huis. Ik zou het absoluut ook anderen aanbevelen!

Positief, mooie doeken.

Beschrijf hier uw ervaring

Top dat er een duidelijk wasvoorschrift bij zat

Monique

Keurige levering. Op tijd conform afspraak. Product voldoet volledig aan de beschrijving. Prachtige doeken en super praktisch! Heel fijn zijn de gebruikstips. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf... Keurige levering. Op tijd conform afspraak. Product voldoet volledig aan de beschrijving. Prachtige doeken en super praktisch! Heel fijn zijn de gebruikstips. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf te kopen!

Beschrijf hier uw ervaring

Geen op- en of aanmerkingen. Ga zo door!

Wat ik overigens erg aardig vond was de handmatig geschreven toevoeging op de leveringsbon waarbij persoonlijk bedankt werd voor de bestelling. Top!

Corry van Neck

Keurig bedrijf gelijk melding gekregen dat het iets langer duurde voordat ik de bestelling toegestuurd kreeg.

Beschrijf hier uw ervaring

Dat alles goed is binnen gekomen.