Smith

Quality of stitching

Na

Na

Reactie Hamamdoeken.com:

Thank you for sharing your review and point for improvement. We will continue to closely monitor the quality of our products. Have fun giving the beach dress as a gift and hope to see you again.... Thank you for sharing your review and point for improvement. We will continue to closely monitor the quality of our products. Have fun giving the beach dress as a gift and hope to see you again. Best regard, Grietje | Hamamdoeken.com

Rob

Mooie producten, snelle levering

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Dit vragenformulier. Hieronder geef je bij vak Anders aan dat beantwoording niet verplicht is, maar ik kom niet verder als ik niets invul :-(
Verder geen verbeterpunten :-)

Zie hiervoor, snelle levering

Heb je hierboven anders ingevuld?

Strandponcho gekocht, kan ook als badjas. Kan niet wachten op het mooie weer :-)

Reactie Hamamdoeken.com:

Rob, bedankt voor je review én verbeterpunt. Ik ga het gelijk nakijken en aanpassen, want daar heb je absoluut een goed punt. Ik wens je heel veel plezier van de strandponcho. Leuk om te horen dat... Rob, bedankt voor je review én verbeterpunt. Ik ga het gelijk nakijken en aanpassen, want daar heb je absoluut een goed punt. Ik wens je heel veel plezier van de strandponcho. Leuk om te horen dat je deze ook als badjas gaat gebruiken. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Eprom

Klantgericht en snel

weet ik zo snel niet

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

jullie reageerden heel adequaat in de chat, gaven ons persoonlijke aandacht, dachten met ons mee

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Ronald, dank je wel voor je review en mooie woorden. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wat een leuk idee om dit cadeau te doen. Ik hoop dat de kikoy in de smaak viel. Graag nog eens... Hallo Ronald, dank je wel voor je review en mooie woorden. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wat een leuk idee om dit cadeau te doen. Ik hoop dat de kikoy in de smaak viel. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Sonja Bruggemann

Overzichtelijke website met veel keuze. aardig: kaartje met bedankje!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Geen idee…is prima zoal het is

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle levering en minimale verpakking (zoals het behoort te zijn!).

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik hang deze op als zonwering in onze boot. Mijn oude hamamdoeken waren te klein, deze zijn fantastisch groot!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Sonja, dank je wel voor de mooie complimenten! Fijn dat je de hamamdoeken vlot in huis had en dat deze voldoen aan je verwachting en geschikt zijn voor het doel dat je in gedachten hebt. Een... Hallo Sonja, dank je wel voor de mooie complimenten! Fijn dat je de hamamdoeken vlot in huis had en dat deze voldoen aan je verwachting en geschikt zijn voor het doel dat je in gedachten hebt. Een van de meest originele toepassingen voor onze hamamdoeken xxl die ik tot dusver gehoord heb, haha. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marjon

Fantastisch

Geen idee

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De vriendelijkheid en het advies

nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Marjon, wat ontzettend attent dat je ook hier de moeite hebt genomen je review achter te laten. Nogmaals dank, ook voor je complimenten en ik hoop dat jullie vele vakanties mogen genieten van... Hoi Marjon, wat ontzettend attent dat je ook hier de moeite hebt genomen je review achter te laten. Nogmaals dank, ook voor je complimenten en ik hoop dat jullie vele vakanties mogen genieten van jullie hamam badjassen. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

M&M

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Product was bij bestelling niet op voorraad. Er is moeite gedaan om toch binnen een paar dagen te leveren, hetgeen gelukt is.

Nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor deze mooie review! Omdat de saunakilt een cadeau was, is het nog fijner om te lezen dat het gelukt is deze op tijd aan je te leveren. Ik hoop dat de ontvanger van de saunakilt hier veel... Bedankt voor deze mooie review! Omdat de saunakilt een cadeau was, is het nog fijner om te lezen dat het gelukt is deze op tijd aan je te leveren. Ik hoop dat de ontvanger van de saunakilt hier veel plezier van zal hebben. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marie-louise Pieters

Een hele l, mooie fijne badhanddoek.
Mooie kwaliteit.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Heb eigenlijk geen verbeterpunt.

Snelle leverering.

Nee.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marie-Louise, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je strandponcho. Ik hoop dat we een prachtige zomer krijgen zodat je er niet alleen in je vakantie, maar de hele zomer van kunt... Hallo Marie-Louise, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je strandponcho. Ik hoop dat we een prachtige zomer krijgen zodat je er niet alleen in je vakantie, maar de hele zomer van kunt genieten. Wist je dat we ook nog bijpassende hamamdoeken hebben in hetzelfde materiaal? Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marga

Fijn contact en snel geleverd.

Kan niets bedenken

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

E-mailcontact over de maatvoering. Fijn dat er vooraf navraag werd gedaan. Zo kreeg ik de juiste artikelen en kon ik de juiste maat cadeau doen. Top!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Marga, wat lief dat je de moeite hebt genomen een review achter te laten. Sauna badjassen moet natuurlijk perfect zitten. Heel fijn dat we samen het juiste model en maat badjassen konden... Hallo Marga, wat lief dat je de moeite hebt genomen een review achter te laten. Sauna badjassen moet natuurlijk perfect zitten. Heel fijn dat we samen het juiste model en maat badjassen konden bepalen. Wat een pracht cadeau en helemaal als je ze cadeau doet is het fijn als het in een keer goed gaat. Hoop dat ze er heel veel plezier van hebben. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Evi

Geweldige service

Geen idee

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het kaartje met de mooie boodschap

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Evi, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat we je weer goed hebben kunnen helpen en ik wens je veel plezier van je mooie badjas in de sauna. Wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke... Hallo Evi, dank je wel voor deze mooie review! Fijn dat we je weer goed hebben kunnen helpen en ik wens je veel plezier van je mooie badjas in de sauna. Wie weet nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

rick

Zeer goed

Geen idde

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Hand geschreven kaartje in de doos erbij

Heb je hierboven anders ingevuld?

Om snachts aan te trekken als kinderen wakker worden.

Reactie Hamamdoeken.com:

Rick dank je wel voor je mooie review! Ik wens je heel veel plezier van je bamboe badjas en hoop dat je hem vooral voor de sauna zult gebruiken, want dat betekent dat je 's nachts lekker door kunt... Rick dank je wel voor je mooie review! Ik wens je heel veel plezier van je bamboe badjas en hoop dat je hem vooral voor de sauna zult gebruiken, want dat betekent dat je 's nachts lekker door kunt slapen. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com