Hamamdoeken.com

Mooie hamamdoeken voor een goede prijs

Sluitingstijden bezorglocaties checken?
( mijn pakket werd retour gestuurd omdat de bezorglocatie gesloten was… beetje onduidelijk waardoor dit kon gebeuren)

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Een belletje om de nieuwe bezorglocatie af te stemmen. Dat was heel attent.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Om mee op vakantie te nemen.

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor je positieve review! Fijn dat we je de hamamdoeken toch nog snel konden leveren zodat je deze mee kon nemen op vakantie. Gelukkig gebeurt het zelfden dat een pakketje retour komt... Dank je wel voor je positieve review! Fijn dat we je de hamamdoeken toch nog snel konden leveren zodat je deze mee kon nemen op vakantie. Gelukkig gebeurt het zelfden dat een pakketje retour komt zonder duidelijke reden. In vakantietijd met vakantiekrachten lijkt een dergelijk voorval iets vaker voor te komen. Maar gelukkig hebben we het goed en snel op kunnen lossen. Fijn dat je tevreden bent met de hamamdoeken. Veel plezier ervan in de vakantie en als je weer eens naar de sauna gaat. Graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Roos

Zeer goed

Geen idee

Prima service

Cadeau gegeven voor vakantie

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Roos, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te vernemen dat je het bestelproces in onze webshop als zeer goed hebt ervaren. Ik hoop dat je cadeau met de hamamdoeken goed in de... Hallo Roos, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te vernemen dat je het bestelproces in onze webshop als zeer goed hebt ervaren. Ik hoop dat je cadeau met de hamamdoeken goed in de smaak is gevallen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jolanda

Snelle levering ,vriendelijk goede service

Niks

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Snelle contact en vriendelijk meedenkend

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Jolanda, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de hamamdoeken, de levering en onze service :-) Een hele fijne vakantie gewenst en graag nog... Hoi Jolanda, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de hamamdoeken, de levering en onze service :-) Een hele fijne vakantie gewenst en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Matthieu Slof

Ik had de verkeerde maat besteld en kreeg na de bestelling de vraag of ik het zeker wist en waarvoor het bedoeld was. Ik heb toen advies gekregen om een andere maat te bestellen. Top service!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Duidelijker de functionaliteit van de doek aan te geven (Bijvoorbeeld de maat van de doek wanneer je deze als omslagdoek wilt gebruiken.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De snelle reactie op de mailtjes.

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Matthieu, dank je wel voor het delen van je ervaring én je feedback! Misschien leuk om te weten dat ik naar aanleiding van jouw feedback de product beschrijving van deze kleine hamamdoek gelijk... Hi Matthieu, dank je wel voor het delen van je ervaring én je feedback! Misschien leuk om te weten dat ik naar aanleiding van jouw feedback de product beschrijving van deze kleine hamamdoek gelijk heb aangepast. Er staat nu ook heel duidelijk vermeld waar de doek wel en niet geschikt voor is + linkjes naar alternatieven. Ik hoop dat je veel plezier hebt van de iets grotere maat Call it Fouta! hamamdoek. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marjolijn

Heel fijn! Snelle service.

Betere vermelding van tarieveb

Meedenken!

X

Reactie Hamamdoeken.com:

Marjolijn, dank voor je mooie review en feedback! Heel veel plezier met het cadeau geven van de hamamdoek. Fijn dat ie op tijd binnen was. Je zegt: " Betere vermelding van tarieven". Ik... Marjolijn, dank voor je mooie review en feedback! Heel veel plezier met het cadeau geven van de hamamdoek. Fijn dat ie op tijd binnen was. Je zegt: " Betere vermelding van tarieven". Ik begrijp niet precies wat je daarmee bedoelt, dus als je die nog zou willen toelichten, dan zou dat super zijn! Graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Henk

Prettige webshop en persoonlijke dienstverlening

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Toen er abusievelijk een niet-gevoerde badjas was geleverd ipv een gevoerde badjas, kwam Grietje het persoonlijk aan huis omruilen. Ga er niet van uit dat dat standaard is, maar het laat zien dat... Toen er abusievelijk een niet-gevoerde badjas was geleverd ipv een gevoerde badjas, kwam Grietje het persoonlijk aan huis omruilen. Ga er niet van uit dat dat standaard is, maar het laat zien dat klanten (bijna) koning is. Hulde!

Heb je hierboven anders ingevuld?

Tweede badjas nodig voor vakantieadres

Reactie Hamamdoeken.com:

Henk, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn dat je zo dichtbij bleek te wonen waardoor ik mijn fout snel kon rechtzetten. Ik hoop dat deze gevoerde hamam badjas helemaal aan je wensen voldoet en... Henk, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn dat je zo dichtbij bleek te wonen waardoor ik mijn fout snel kon rechtzetten. Ik hoop dat deze gevoerde hamam badjas helemaal aan je wensen voldoet en wens je er veel plezier van. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Monique Kemner

Mooie kwaliteit hamamdoek

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Op de hoogte houden van status bestelling.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Voor op de bank tijdens warme dagen. Zit prettiger op een katoenen doek dan op een stoffen bank

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Monique, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Ottomania hamamdoek en over hoe alles is verlopen van bestellen tot levering én nu in het... Hoi Monique, dank je wel voor het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de Ottomania hamamdoek en over hoe alles is verlopen van bestellen tot levering én nu in het gebruik. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Nikkie

Hele fijne samenwerking met Grietje!

Niets

Zeer meedenkend, zeer behulpzaam

Nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Nikkie, dank je wel voor de mooie complimenten, wat lief! Heel veel plezier van de pareo en een fijne vakantie gewenst. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Peter Jonker

De webshop is overzichtelijk en duidelijk, de dienstverlening razend snel en het product (een kinderponcho) is zeer goed bevallen.

?

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De persoonlijke met de hand geschreven kaart bij de levering.

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Peter, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over hoe alles is verlopen en leuk om te lezen dat je de strandponcho hebt gekocht als cadeau. Uit je... Hallo Peter, dank je wel voor je mooie woorden! Fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent over hoe alles is verlopen en leuk om te lezen dat je de strandponcho hebt gekocht als cadeau. Uit je woorden maak ik op dat de poncho in de smaak is gevallen, top! Graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Hennie

Positief en vriendelijk

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

echte vrouwenmaten voor badjassen. Vrouwenheupen zijn breder

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

mooie verpakking en vriendelijk kaartje. Zag er goed uit.
Uitgebreide info op de site. Ook over de maten trouwens.

sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Hennie, dank je wel voor je feedback en mooie review! Ik ben achter de schermen al een tijdje bezig om te kijken of ik meer/nieuwe maten voor dit model kan laten maken. Zodra deze beschikbaar zijn,... Hennie, dank je wel voor je feedback en mooie review! Ik ben achter de schermen al een tijdje bezig om te kijken of ik meer/nieuwe maten voor dit model kan laten maken. Zodra deze beschikbaar zijn, zullen we dit via de nieuwsbrief kenbaar maken. Bedankt voor je complimenten en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com