Anja

Top

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Jullie uitstekende service! Daar kunnen velen een voorbeeld aan kunnen nemen

Heb je hierboven anders ingevuld?

Voor op het strand en bij het zwembad. En sauna uiteraard

Reactie Hamamdoeken.com:

Anja, dank je wel voor je lieve woorden. Fijn dat we een positieve indruk hebben achtergelaten. Heel veel plezier van de hamamdoeken als je lekker op het strand ligt of naar de sauna gaat. Graag nog... Anja, dank je wel voor je lieve woorden. Fijn dat we een positieve indruk hebben achtergelaten. Heel veel plezier van de hamamdoeken als je lekker op het strand ligt of naar de sauna gaat. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Veerle De Craecker

Uitstekend

Geen idee

Perfect

Reactie Hamamdoeken.com:

Hoi Veerle, dank je wel voor je waardering! Fijn om te vernemen dat je zó tevreden bent met je hamambadjas en over onze dienstverlening. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Heel veel... Hoi Veerle, dank je wel voor je waardering! Fijn om te vernemen dat je zó tevreden bent met je hamambadjas en over onze dienstverlening. Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Heel veel plezier van de badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

L de Vries

Alles verliep duidelijk en vlot.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Lusjes voor de centuur zodat die kan blijven zitten en een lus om de badjas op te hangen ipv aan de kraag. Zou echt een toevoeging zijn voor het gebruik in de sauna.

Klantvriendelijk in gebruik

Nvt

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Lien, dank je wel voor het delen van je ervaring en je duidelijke feedback. De Ottomania hamam badjas heeft in maat XS/S en maat M inderdaad geen ceintuurlussen. Het ontbreken van een... Hallo Lien, dank je wel voor het delen van je ervaring en je duidelijke feedback. De Ottomania hamam badjas heeft in maat XS/S en maat M inderdaad geen ceintuurlussen. Het ontbreken van een ophanglus had ik nog niet eerder als opmerking gekregen bij dit model, maar je hebt gelijk zie ik net. Die ontbreekt... Het ontbreken van ceintuurlussen heb ik al eens aangekaart bij Ottomania, maar helaas nog zonder resultaat. Maat L is overigens wel voorzien van ceintuurlussen. Daar waar mogelijk probeer ik modellen aan te passen aan de wensen van mijn klanten, zoals we dit ook bij de verschillende modellen van de Lalay badjassen hebben gedaan. Die hadden bijvoorbeeld ook geen ophanglus, maar hebben dat op mijn verzoek nu wel. Ik ga dit verzoek ook nog weer een keertje bij Ottomania neerleggen. Wie weet dat ze in de toekomst toch nog een keer genegen zijn een aanpassing te doen aan het model en dat alle maten dan ceintuurlussen en een ophanglus krijgen. Veel plezier van de hamam badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Ronald

Een fijne Hamamdoek droogd snel en lekker groot.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

De dienstverlening is goed er hoef van mijn niks verbeterd te worden, ga zo door.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De bestelling was snel binnen.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Deze Hamamdoek gekocht voor wellness en sauna bevalt me goed.

Reactie Hamamdoeken.com:

Ronald, dank je wel voor je super mooie review! Fijn om te horen dat je de hamamadoek snel binnen had en dat deze goed bevalt voor de wellness en sauna. Nog heel veel plezier van de hamamdoek en... Ronald, dank je wel voor je super mooie review! Fijn om te horen dat je de hamamadoek snel binnen had en dat deze goed bevalt voor de wellness en sauna. Nog heel veel plezier van de hamamdoek en graag nog eens tot ziens! Groetjes, Grietje | Hamamdoeken.com

Svetlana

Betrouwbare en zeer vriendelijke leverancier

nvt

behulpzaamheid

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Svetlana, dank je wel voor je mooie review en complimenten. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren om de juiste hamamdoek voor je vakantie te vinden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke... Hi Svetlana, dank je wel voor je mooie review en complimenten. Fijn dat we je goed hebben kunnen adviseren om de juiste hamamdoek voor je vakantie te vinden. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Herman

Mooi product en zeer klantvriendelijke service.

De persoonlijke benadering

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Herman, dank je wel voor het delen van je ervaring. Wat is de badjas en de saunadoeken met je initialen erin geborduurd mooi geworden hè! Ik wens je er vele ontspannen momenten mee in de... Hallo Herman, dank je wel voor het delen van je ervaring. Wat is de badjas en de saunadoeken met je initialen erin geborduurd mooi geworden hè! Ik wens je er vele ontspannen momenten mee in de sauna. Graag nog eens tot ziens. Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Myrthe

Goede service, snelle levering en het persoonlijke contact maakte dat ik me geen nummer voelde zoals bij de meeste bedrijven.

?

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijke contact rondom de levering (of deze wel op tijd zou komen) was erg prettig.

X

Reactie Hamamdoeken.com:

Mythe, enorm bedankt voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze persoonlijke service. Dit motiveert ons nog meer dit vooral te blijven... Mythe, enorm bedankt voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze persoonlijke service. Dit motiveert ons nog meer dit vooral te blijven doen 😊 Heel veel plezier van je badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Zoë Kwakkel

Prachtige kwaliteit, vriendelijk, zorgvuldig.

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De prettige uitwisseling over de betaling. Het persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Zoë, dank je wel voor je mooie complimenten! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de wafeldoek badjas en dat je het bestelproces als prettig hebt ervaren. We wensen je heel... Hi Zoë, dank je wel voor je mooie complimenten! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de wafeldoek badjas en dat je het bestelproces als prettig hebt ervaren. We wensen je heel veel plezier van de badjas in de sauna. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Merel

Super en snelle levering!

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Het was mij niet helemaal duidelijk hoe lang de verzending zou gaan duren. Dit was super snel, misschien goed om zichtbaarder te vermelden op de website :)

Snelle verzending

n.v.t.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Merel, dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn zeg dat je dit aangeeft! Juist in de zomerperiode, wanneer veel mensen met vakantie gaan en vaak op het laatste moment nog een hamamdoek... Hi Merel, dank je wel voor deze mooie review. Wat fijn zeg dat je dit aangeeft! Juist in de zomerperiode, wanneer veel mensen met vakantie gaan en vaak op het laatste moment nog een hamamdoek bestellen, willen we teleurstelling voorkomen en houden we uit voorzorg een langere levertijd aan. Maar misschien zijn we daarin een beetje te voorzichtig te werk gegaan ;-) We gaan zeker aan de slag met je feedback, dank je wel! Veel plezier met het cadeau geven van de hamamdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Margré Mijer

Super persoonlijk en top kwantiteit product

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Mooiere beelden op de site voor een extra beleving.

Persoonlijk

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik zocht een stylist voetenbad schaal en heb deze bij jullie gevonden!

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Margré, dank je wel voor deze mooie review en lieve woorden! En voor je feedback: ik ben het helemaal met je eens en daar zijn we druk mee bezig. Alleen hebben we zovéél producten dat het... Hi Margré, dank je wel voor deze mooie review en lieve woorden! En voor je feedback: ik ben het helemaal met je eens en daar zijn we druk mee bezig. Alleen hebben we zovéél producten dat het "een tijdje" duurt voordat we mooie sfeerbeelden hebben van alle producten. Ik vond het zo leuk om te vernemen dat je de hamamschaal als voetenbad wilt gaan gebruiken. Daar was ik zelf niet gelijk op gekomen. Heel veel plezier van de hamamschaal en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com
PS: mocht jij nog een mooie sfeerfoto voor in de webshop voor ons hebben van de hamamschaal als voetenbad, dan houden we ons van harte aanbevolen 😃