Maarten

Beter dan verwacht

echt helemaal niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

de kwaliteit en het persoonlijke berichtje die bij de levering zat. De persoonlijke toets.

neen

Reactie Hamamdoeken.com:

Maarten, wat een geweldig compliment! Super om te vernemen dat we je verwachtingen hebben overtroffen :-) Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de producten. Heel graag nog eens tot... Maarten, wat een geweldig compliment! Super om te vernemen dat we je verwachtingen hebben overtroffen :-) Fijn dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van de producten. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

tabak

Geweldige ervaring nvt

nvt

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

er werd alle moeite gedaan om het mij naar mijn zin te maken

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor het delen van je ervaring. Super om te horen dat je deze als geweldig betiteld! Ik wens je heel veel plezier van de sauna badjas en mocht je nog een tip hebben die ons een volgende... Dank je wel voor het delen van je ervaring. Super om te horen dat je deze als geweldig betiteld! Ik wens je heel veel plezier van de sauna badjas en mocht je nog een tip hebben die ons een volgende keer vijf sterren zou opleveren, dan houden we ons van harte aanbevolen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Mireille Timmerman

Snelle reactie, meedenkend en heel vriendelijk

Geen flauw idee!

Ontzettend klantvriendelijk

Heb je hierboven anders ingevuld?

Voor mijn eerste saunabezoek wilde ik graag matchende doeken bij mijn badjas. Nu op mijn verlanglijstje een dunne hammam badjas voor voorjaar/zomer :-)

Reactie Hamamdoeken.com:

Mireille, dank je wel voor je ontzettend lieve woorden en mooie complimenten! Ik hoop dat je veel plezier hebt van de hamamdoeken in de sauna. Dank je wel voor je review en heel graag nog eens tot... Mireille, dank je wel voor je ontzettend lieve woorden en mooie complimenten! Ik hoop dat je veel plezier hebt van de hamamdoeken in de sauna. Dank je wel voor je review en heel graag nog eens tot ziens :-) Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Adem en stem

Prachtige doeken

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Nee, ontbreken van een product werd superfijn opgepakt met een alternatief

Eigen gebruik

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo, dank je wel voor de mooie review. Fijn om te horen dat het aanbieden van een alternatief voor een van de biologische hamamdoeken als super fijn werd ervaren. Heel van plezier van de... Hallo, dank je wel voor de mooie review. Fijn om te horen dat het aanbieden van een alternatief voor een van de biologische hamamdoeken als super fijn werd ervaren. Heel van plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Thomas

Werkt naar behoren, vlotte bestelling en levering

Spelling in deze vragenlijst

Persoonlijk geschreven kaartje

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Thomas, dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe alles is verlopen. Heel veel plezier van je bamboe handdoek XXL als je weer naar de sauna gaat. De... Hallo Thomas, dank je wel voor je feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over hoe alles is verlopen. Heel veel plezier van je bamboe handdoek XXL als je weer naar de sauna gaat. De vragenlijst zal ik gelijk checken (bloos, bloos). Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Carmen

Zeer mooi en kwalitatief goed product

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Als je niet direct kunt leveren, direct erbij schrijven ipv direct na de betaling melden, nu heb ik elders nog 1 moeten kopen zodat ik m op tijd had. Maar ik vind ze allebei mooi dus ik hou ze

Verder ging alles prima!

Nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Carmen, dank je wel voor je feedback en heel fijn om te horen dat de badjas naar wens is. Leuk om te lezen dat je deze voor vakantie gebruikt. Daarover gesproken: Dank voor je verbeterpunt en... Hallo Carmen, dank je wel voor je feedback en heel fijn om te horen dat de badjas naar wens is. Leuk om te lezen dat je deze voor vakantie gebruikt. Daarover gesproken: Dank voor je verbeterpunt en goed dat je dit aangeeft. Wij dachten op verschillende manieren aan te hebben gegeven dat we in augustus twee weken met vakantie waren. De levertijd van alle producten was aangepast. Daar stond tijdens onze vakantie zoiets als "Verzending binnen .. - .. dagen" aangegeven. Dit hebben we tijdens onze vakantie steeds aangepast, naarmate het einde van onze vakantie dichterbij kwam. Ook hadden we het in de webshop onder het kopje "Verzendinformatie" opgenomen. Maar goed om te weten dat dit niet altijd en voor iedereen even duidelijk is. Voor een volgende keer zullen we kijken hoe we dit nog duidelijker kunnen communiceren. Heel veel plezier van de badjas en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

B Vlaar

Heel goed

niks

Heel vriendelijk en behulpzaam

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je mooie complimenten. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Fijn dat we je konden helpen een mooi cadeau te vinden en hopen dat de ontvanger heel veel plezier heeft... Bedankt voor je mooie complimenten. Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Fijn dat we je konden helpen een mooi cadeau te vinden en hopen dat de ontvanger heel veel plezier heeft van de hammamdoek XL. Heel graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Riemsma

Goede en snelle communicatie , positief contact.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Af en toe producten afgrijzen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Gaat allemaal snel en positief.

Heb je hierboven anders ingevuld?

Het is een gezichtsproduct, helpt erg goed tegen vocht onder de ogen. (Supreme eye lift serum)

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel voor het delen van je ervaring met het Supreme Direct Eyelift serum en feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en onze dienstverlening. Je verbeterpunt nemen we... Dank je wel voor het delen van je ervaring met het Supreme Direct Eyelift serum en feedback. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en onze dienstverlening. Je verbeterpunt nemen we mee voor de toekomst. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, | Grietje | Hamamdoeken.com

Wilma Limmen

Fijne Hamam badjas, vrouwenmaat L, maar niet in grote (heren)maten. Alleen de schouderbreedte is groter, de rest blijft gelijk, waardoor het bij een langere man gewoon gek staat.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Een stevige lus in de jas zodat je die makkelijk kunt ophangen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Zeer attent en vriendelijk en adequaat en snel gehandeld en gereageerd, maar helaas is er geen goede oplossing voor een Nederlandse herenmaat 55 (lengtemaat, 1m95)

Heb je hierboven anders ingevuld?

Om direct aan te doen na het douchen, zodat je lekker warm blijft en ook gelijk opdroogt en niet hoeft te schuren met een harde handdoek. Natuurlijk hoef je die jas dan niet elke keer te wassen,... Om direct aan te doen na het douchen, zodat je lekker warm blijft en ook gelijk opdroogt en niet hoeft te schuren met een harde handdoek. Natuurlijk hoef je die jas dan niet elke keer te wassen, want je hebt net gedoucht dus bent schoon. Zo hoef je geen grote badlakens meer te gebruiken, maar gewoon kleine handdoeken voor de ‘washanddouche’ tussendoor.

Reactie Hamamdoeken.com:

Hallo Wilma, dank je wel voor je feedback m.b.t. de gevoerde hamam badjas Krem Sultan. Naar aanleiding hiervan hebben we gelijk in de productbeschrijving opgenomen voor welke lichaamslengte deze het... Hallo Wilma, dank je wel voor je feedback m.b.t. de gevoerde hamam badjas Krem Sultan. Naar aanleiding hiervan hebben we gelijk in de productbeschrijving opgenomen voor welke lichaamslengte deze het best geschikt is. Gelukkig hebben we samen toch ook nog een badjas gevonden voor je man die met zijn lengte van 1.95cm perfect zit. Ik wens jullie heel veel plezier van de badjas en heel graag nog eens tot ziens in de webshop! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Anja

Top

Niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Jullie uitstekende service! Daar kunnen velen een voorbeeld aan kunnen nemen

Heb je hierboven anders ingevuld?

Voor op het strand en bij het zwembad. En sauna uiteraard

Reactie Hamamdoeken.com:

Anja, dank je wel voor je lieve woorden. Fijn dat we een positieve indruk hebben achtergelaten. Heel veel plezier van de hamamdoeken als je lekker op het strand ligt of naar de sauna gaat. Graag nog... Anja, dank je wel voor je lieve woorden. Fijn dat we een positieve indruk hebben achtergelaten. Heel veel plezier van de hamamdoeken als je lekker op het strand ligt of naar de sauna gaat. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com