Maria Kemp

Vriendelijke en efficiënt

Geen bijzonderheden

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De snelle en vriendelijke reacties

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik gebruik ze als badkamergordijn.

Reactie Hamamdoeken.com:

Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat... Bedankt voor je mooie review en lieve complimenten. Leuk om te lezen dat je de hamamdoeken in de badkamer gaat gebruiken, maar dan weer voor een heel ander doel dan ik had verwacht :-) Ik hoop dat het prachtig staat en wens je er heel veel plezier van. Mocht je er trouwens een leuke foto van hebben, dan zou ik het superleuk vinden om die te ontvangen. Wie weet nog eens tot ziens als je bijpassende hamamdoeken bij je badkamergordijn wilt. Grietje van Hamamdoeken.com

Magdalena

Prettig comfortabel en warm

Alles in orde

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

De nauwkeurigheid en correcte afhandeling

Nee

Goedemorgen Magdalena,
Goedemorgen Magdalena,
Bedankt voor het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat alles in orde was en dat je de nauwkeurigheid en correctheid waarmee je bestelling is afgehandeld waardeert. Mocht je nog een tip hebben waarmee we een volgende keer in jouw ogen vijf sterren verdienen, dan hou ik me van harte aanbevolen. Heel graag nog eens tot ziens en ik hoop dat de ontvanger van de badslippers blij was met het cadeau. Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Kitty Van Dijcke

Alles perfect verlopen en goeie communicatie.

Ik kan niets bedenken.

De vlotte communicatie.

Ja

Reactie Hamamdoeken.com:

Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de... Kitty, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over hoe het bestelproces en de bezorging van je hamam badjas is verlopen. Leuk om te vernemen dat dit een cadeau was voor de sauna. Ik hoop dat de ontvanger er nog heel lang plezier van beleefd. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Lobke

Ruime keuze, goede kwaliteit en een vriendelijk persoonlijk bericht

Het lieve persoonlijke bericht

Cadeau

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van... Hi Lobke, wat leuk om te lezen dat je de hamamdoek hebt besteld om cadeau te doen. Dank je wel voor je review en mooie complimenten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Linda

Goede service

N.v.t.

N.v.t.

Sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Hi Linda, dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier van je badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet,... Hi Linda, dank je wel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Heel veel plezier van je badjas in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje van Hamamdoeken.com

Tess

Goed! heel klantvriendelijk

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Alleen een tip. Je hebt mooie spullen. De foto’s van de producten op de site wisselen Alleen erg in stijl. Dit kan een beetje rommelig overkomen. Geef het wat meer klasse door zelf mooie foto’s van... Alleen een tip. Je hebt mooie spullen. De foto’s van de producten op de site wisselen Alleen erg in stijl. Dit kan een beetje rommelig overkomen. Geef het wat meer klasse door zelf mooie foto’s van de handdoeken etc te maken ;)

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Het persoonlijk contact en de moeite om mijn shop ervaring te verbeteren was ver boven verwachting. Heel goed

Heb je hierboven anders ingevuld?

Ik heb de site via bol.com gevonden.

Reactie Hamamdoeken.com:

Tess, heel erg bedankt voor je complimenten en je tip. Ik snap wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens. Het is in mijn 13 jaar als online ondernemer de grootste uitdaging gebleken: goede en... Tess, heel erg bedankt voor je complimenten en je tip. Ik snap wat je bedoelt en ben het helemaal met je eens. Het is in mijn 13 jaar als online ondernemer de grootste uitdaging gebleken: goede en consistente (product)foto's. Het feit dat wij meerdere merken hamamdoeken en badjassen verkopen van verschillende leveranciers maakt het er niet makkelijker op. Maar fotografie staat hoog op mijn lijst met verbeterpunten en ik hoop hier in 2024 mee aan de slag te kunnen. Mocht je een adres weten voor een echt goede product fotografiecursus hier in de buurt, dan hou ik me van harte aanbevolen. Veel plezier met cadeau geven van je hamamdoek en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Inge

Prachtige kwaliteit, superveel keuze en een hele snelle levering mét een persoonlijk briefje erbij.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Ik had niet begrepen dat als je 2 artikelen bestelde, je het 2e artikel gratis kreeg!! Dat kan misschien duidelijker, eerder in het proces. Nu zag ik het pas bij het betalen.

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Dat alles heel goed verzorgd is.

nee

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Inge, voor je review, mooie woorden en je feedback. We gaan hier zeker naar kijken. We hopen dat de gastendoekjes in de smaak vallen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje... Dank je wel Inge, voor je review, mooie woorden en je feedback. We gaan hier zeker naar kijken. We hopen dat de gastendoekjes in de smaak vallen. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Jeannette Voogd

Snelle levering, super mooie kwaliteit hamamdoeken en in heel veel kleuren

Eigenlijk niets

Wat is je het meest bijgebleven van onze dienstverlening?

Leuk kaartje bij de bestelling van grietje

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Jeannette, wat een geweldige review om de dag mee te beginnen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de hamamdoeken. Ben heel benieuw wat we nog zouden kunnen verbeteren om de... Goedemorgen Jeannette, wat een geweldige review om de dag mee te beginnen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de hamamdoeken. Ben heel benieuw wat we nog zouden kunnen verbeteren om de volgende keer vijf sterren te verdienen :-) Heel veel plezier van de hamamdoeken en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Marjo

Vriendelijk contact aan de telefoon ej goede service toen de bezorgdienst mijn pakket niet wist af te leveren en ik het wel snel nodig had.

Geen idee.

Goede en persoonlijke service

Reactie Hamamdoeken.com:

Goedemorgen Marjo, dank je wel voor het delen van je ervaring en de mooie complimenten :-) Fijn dat je de badjas toch nog op tijd in bezit had voor je bezoek aan de sauna. Ik hoop dat je ervan hebt... Goedemorgen Marjo, dank je wel voor het delen van je ervaring en de mooie complimenten :-) Fijn dat je de badjas toch nog op tijd in bezit had voor je bezoek aan de sauna. Ik hoop dat je ervan hebt genoten. Graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com

Yntze Jan Broers

Geweldig, Persoonlijk en goede kwaliteit.

Wat zou je willen verbeteren aan onze webshop als je die mogelijkheid had?

Bij het bestellen zou het mooi zijn als je zelf een postpunt kan selecteren. Er komt HTML Code naar voren bij het invullen.

Het persoonlijk geschreven kaartje

Sauna

Reactie Hamamdoeken.com:

Dank je wel Yntze Jan voor je review en duidelijke feedback. Dit is een verbeterpunt dat hoog op onze wensenlijst staat. Hopelijk kunnen we dit in de (nabije) toekomst gerealiseerd krijgen. Heel... Dank je wel Yntze Jan voor je review en duidelijke feedback. Dit is een verbeterpunt dat hoog op onze wensenlijst staat. Hopelijk kunnen we dit in de (nabije) toekomst gerealiseerd krijgen. Heel veel plezier van de bamboe hamamdoek in de sauna en graag nog eens tot ziens! Hartelijke groet, Grietje | Hamamdoeken.com