3.5/10
5.5/10
3.5/10
1.5/10

Nada

Alles op de website is een leugen. "voor 21:00 uur bestellen is dezelfde dag verzenden." klopt voor geen meter. Inmiddels al 5 dagen voorbij, en mijn bestelling is nog niet verzonden! Halloween is... Alles op de website is een leugen. "voor 21:00 uur bestellen is dezelfde dag verzenden." klopt voor geen meter. Inmiddels al 5 dagen voorbij, en mijn bestelling is nog niet verzonden! Halloween is al geweest en ik heb dus niks meer aan mijn bestelde/betaalde producten die nog niet eens verstuurd zijn. Annuleren lukt hem ook niet omdat het hem blijkbaar te veel moeite kost om de bestelling erbij te zoeken. Ik moet het maar gewoon afwachten en het pakket terugsturen als die er is. Service en klantvriendelijkheid ver te zoeken!

Ande

Matig. Op snelle levering na geen aanrader.

2 van de 4 artikelen die geleverd werden was niet wat er besteld was. Wel een soort gelijk product maar niet degene die uitgekozen en betaald was. Hierover contact opgenomen dat als er niet... 2 van de 4 artikelen die geleverd werden was niet wat er besteld was. Wel een soort gelijk product maar niet degene die uitgekozen en betaald was. Hierover contact opgenomen dat als er niet leverbare producten zijn dat ze dit zouden moeten overleggen met de klant of je dan een alternatief product wil ontvangen of je geld terug.

Zelfde dag nog reactie gehad met de boodschap dat dat niet het geval hoefde te zijn maar dat het ook een fout met inpakken kon zijn geweest. Niet dat dat beter is dan voor je klant een alternatief beslissen want dan heb je dus 50% van een bestelling niet goed gedaan.

In de mail de belofte dat het goed opgelost zou worden maar helaas voor Halloween niets meer gehoord over hoe het opgelost zou worden. En ook erna nog geen bericht mogen ontvangen.

De 2 alternatieve producten voldeden helaas ook niet qua kwaliteit.