Prima kwaliteitsproduct voor een goede prijs en op tijd geleverd

Ruslan Becciv

10/10

All the best

Annemieke

5/10

Goede prijs, maar helaas niet direct verzonden. Krijg nu de vraag om een review te plaatsen, omdat ik nu al enkele dagen de producten zou hebben ontvangen. Dit klopt dus niet. Ik heb mijn bestelling... Goede prijs, maar helaas niet direct verzonden. Krijg nu de vraag om een review te plaatsen, omdat ik nu al enkele dagen de producten zou hebben ontvangen. Dit klopt dus niet. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Vandaag contact opgenomen en het zou aan PostNl liggen. Dit klopt ook niet, omdat het pakket gewoon niet was afgegeven bij PostNL. Dit kon PostNl vertellen en het track and trace ook. Jammer. Volgende keer bestel ik ergens anders.

Reactie HairFair:

Beste annemieke, vervelend dat je bestelling vertraagd is. Alleen het verhaal ligt iets anders. Je hebt op 24 augustus bij ons besteld en deze bestelling is dezelfde dag meegenomen door postnl.... Beste annemieke, vervelend dat je bestelling vertraagd is. Alleen het verhaal ligt iets anders. Je hebt op 24 augustus bij ons besteld en deze bestelling is dezelfde dag meegenomen door postnl. Alleen door een IT storing bij postnl (niet bij ons) niet dezelfde nacht verwerkt. Dit is ondertussen verholpen en je pakket wordt vandaag bezorgd.
Fijne dag!
Rowena

Theo Claessens

9/10

Goede balans tussen prijs kwaliteit

Joeri Van den Bosch

9/10

Prima product in combinatie met prijs, levering en service!

Lara ter Weeme

8/10

Supersnelle en nette levering

ADRIE BIJSTERVELD

10/10

Perfecte en snelle levering.

Rene Moolhuizen

10/10

Ik ben zo tevreden met mijn American Crew producten. Kan ze bijna nergens vinden. Maar bij HairFair altijd en altijd met riante aanbiedingen. En ook belangrijk: een complete uitleg over de... Ik ben zo tevreden met mijn American Crew producten. Kan ze bijna nergens vinden. Maar bij HairFair altijd en altijd met riante aanbiedingen. En ook belangrijk: een complete uitleg over de producten. En: de volgende dag in huis! Stel je voor dat m’n haar niet goed zit! HairFair, een dikke vette duim en bedankt voor de service!