7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.2/10

Pavel Maksymenko

70€ betaald voor verzending van kleine tafel. Verzending uit Nederland naar België duurt 2 maand. Waarom vragen jullie 70€ voor verzending als dat zo lang duurt ?

Veel

Breda

Google

L. Burggraaf

Prettige winkels en webshop

Leuke winkels, makkelijk online alles bekijken en bestellen. Levering werd netjes binnen gezet en het werd snel bezorgd.

Eindhoven

Op de woonboulevard in Eindhoven

Bekker

Klantvriendelijk zonder opdringerig te zijn

Amersfoort

Toeval

van der Heijden

Top ervaring gehad met Haco. Begon al in de winkel tijdens onze aankoop. Goed geholpen en er werd tijd voor ons genomen. Als de verkoopster even geen antwoord wist op een vraag van onze kant ging ze... Top ervaring gehad met Haco. Begon al in de winkel tijdens onze aankoop. Goed geholpen en er werd tijd voor ons genomen. Als de verkoopster even geen antwoord wist op een vraag van onze kant ging ze bij een collega navraag doen. Leuke verkoopster ook.
De levering werd netjes via mail aangekondigd en wij konden onze dag en tijd kiezen uit een aantal opties. Op de dag van levering werden we netjes gebeld door de chauffeur dat hij met 20 minuten voor de deur stond.
Dat was dus ook zo....was fijn.
Helaas ging het met de betaling niet zo soepel. Ten eerste was het voor mij onbekend om via een betaalopdracht met een QR code te betalen. Dan ben ik toch beetje over datum 🤣🤣🤣 Met hulp van de chauffeur er toch uitgekomen. Ging verder goed totdat er een kleurcode gescand moest worden om de betaling af te sluiten. Daar ging het fout....dat lukte niet waardoor de chauffeur de meubels niet achter kon en mocht laten. Flink balen maar toch begrijpelijk. Ik ben toen in de auto gestapt en naar Haco Eindhoven gereden. Daar betaald met pin....zonder problemen en wat ik toen echt helemaal geweldig vond was dat de jongeman die mijn betaling afhandelde het nog voor elkaar kreeg dat de chauffeurs dezelfde dag nog terug kwamen en onze meubels alsnog kwamen leveren.
Wij zijn blij met onze meubels en hopen er nog lang van te kunnen genieten.
Zeker onze dank voor één van de chauffeurs die een etentje met zijn vader, die hij niet vaak ziet, en zijn broer af heeft gezegd.
Wij komen zeker terug bij Haco...voor iets groots of klein. Zeker wetende dat de service daar goed is.
Dank je wel

Fijne gezellige verkoopster die ons heeft geholpen.
Fijne gezellige verkoopster die ons heeft geholpen.
Het bedrag wat ons verteld werd klopte achteraf niet, in ons voordeel, en daarover werden wij netjes telefonisch over ingelicht. Die eerlijkheid waarderen wij heel erg.

Kan zo niets aangeven.

Haco Ekkersrijt, Eindhoven.

Hoe heeft u ons gevonden?

Bij voorbij rijden...eerst naar andere winkels, niets kunnen vinden. Toen als laatste naar Haco en daar vonden wij precies wat we zochten.

Roland van den Dobbelsteen

Goede Service

Klantvriendelijk

De tafel die in elkaar gezet moest worden,was niet voorgeboord en dus niet erg makkelijk in elkaar te zetten,dat was wel jammer.

Haco Ekkersrijt

Op de woningsboulevard

Lia

Informatievoorziening website is om te huilen

Vriendelijk personeel

Verbeter de website of stap af van onlineverkoop

Den Haag

Website

Charell

Levering ging perfect. Werd van te voren gebeld dat ze eraan kwamen. Jammer dat ik een stoel kreeg met gebruikssporen aar wel goed opgelost door me deze te laten omwisselen.

Soepele levering.

Heb mail contact gehad met de winkel en de mail mag wat klantvriendelijker.

Delft

Tijdens het winkelen

De Vreugd

Goede service en goed mee gedacht

'De verkopers wisten waar ze het over hadden

Ik kan niets bedenken

Delft

prima

Haco wonen

Ben erg tevreden over mijn aankopen bij deze winkel
Raad deze winkel ook zeker aan

Goede kwaliteit meubelen

Megastore

Erwin Bierens

Perfecte levering

Duidelijke omschrijving

Praktische informatie ontbrak over of poten al onder bank zitten bij levering en duidelijke hoogtes voor bijvoorbeeld of het door de deur past.

Welk filiaal heeft uw order in behandeling genomen?

Website besteld maar voor info in denbosch geweest

Hoe heeft u ons gevonden?

Eerdere meubels waren ook al van Haco