7.4/10

Spijkenisse

internet

Hermelijn

Haco Almere geeft echt top service!!
Onze nieuwe bank daar gekocht, en er bleek iets mis te zijn gegaan, maar er werden meteen meerdere oplossingen aangedragen. Ook een deel van de aankoopprijs kon terugbetaald worden, indien gewenst!
Daarna gevraagd of we ook stof konden bijkopen, voor het bekleden van een eigen stoel, en ook dat werd uitmuntend geregeld!
Zelfs toen we onze originele aankoopbon kwijt bleken te zijn (stom, maar ja ...) werd er zonder enig probleem een kopie voor ons uitgedraaid.
Vriendelijk personeel, goed aanspreekbaar, goed meedenken en altijd bereid die extra moeite te doen.
Zeer tevreden over de service, de bereikbaarheid, de aanspreekbaarheid en de vanzelfsprekendheid hiervan! Echt een aanrader!!!

Vriendelijkheid en meedenken van het personeel - service

Geen!

Haco Almere

Via Internet.

Haco amersfoort

Voor ons nooit meer bank gekocht ziet er niet uit houden gewoon vol dat het goed is nemen geen moeite om te kijken
neem nu de klachtencomisie in de arm heb geen andere keus

Ziet er niet uit de kussens

geen idee klopt niks van

Haco amersfoort toevallig

Toevallig

Conny

Haco Amsterdam van 5 sterren naar 1 ster na wijziging personeel
Haco Amsterdam van 5 sterren naar 1 ster na wijziging personeel
Helaas sinds er een andere storemanager en personeel is, is de service ronduit slecht. Voorheen werd heel persoonlijk gecommuniceerd en werd ondertekend met de naam van de persoon met wie gecommuniceerd werd. Nu, zelfs na veel heen en weer gemail en vragen om een naam met wie gecommuniceerd wordt blijft de afzender volledig anoniem en wordt alleen ondertekend met Haco. Op reparaties wordt geen garantie gegeven. Product opnieuw kapot ondanks een reparatie die dus kennelijk niet goed is uitgevoerd of het product deugt gewoon niet. Helaas geeft Haco geen thuis. Voorheen gaf ik 5 sterren aan Haco Amsterdam nu dus slechts 1. De goede service die er was had kennelijk te maken met de toenmalige storemanager en personeel. Jammer want voorheen was dit zo'n goed bedrijf.

Datum van ervaring: 21 februari 2023

Helaas niet meer bij Haco Amsterdam nu er ander personeel en storemanager is.

Review spreekt voor zich. Verbeter de wijze van communiceren en de te verwachten service.

Amsterdam

Winkelend

Permentier

Slecht

vriendelijk verkooppersoneel

ontbrekende delen sneller leveren, zou een week geleden binnen zijn, nu nog niet binnen, waardoor de kast niet afgemonteerd kan worden. Dagelijks wordt verteld dat het met de transporteur mee wordt... ontbrekende delen sneller leveren, zou een week geleden binnen zijn, nu nog niet binnen, waardoor de kast niet afgemonteerd kan worden. Dagelijks wordt verteld dat het met de transporteur mee wordt gegeven, wat niet het geval is

Duiven

internet

Piet bosch ( particulier)

Werd prima meegedacht

Veel hulp en iris was zeer lief met meedenken en advies geven

Geen?

HEERLEN

LANGS RIJDEN

Dianne van Dal

Hier moet je zijn voor stijlvolle meubels en snuisterijen

Duurzaamheid, afwisselende collectie, aardig personeel

Rotterdam Stadionweg

Hoe heeft u ons gevonden?

Al jarenlang vaste klant en de aantrekkelijke etalage trok mijn aandacht in het voorbijgaan op de fiets

Hans Dirkzwager

Prima service

Erg goed geholpen.

Zoeterwoude

Met de auto:)

Paulus

Prima geregeld allemaal. Mooie boxspring besteld was met 9 weken binnen. Afspraak inplannen voor de bezorging ging zeer simpel en zijn netjes op de hoogte gehouden over de levering. Werd een uurtje... Prima geregeld allemaal. Mooie boxspring besteld was met 9 weken binnen. Afspraak inplannen voor de bezorging ging zeer simpel en zijn netjes op de hoogte gehouden over de levering. Werd een uurtje later dan gepland maar daar werden we van op de hoogte gehouden. Dus goed geregeld en ontzettend blij met ons nieuwe bed.

Vriendelijk personeel en nette bezorging. Mooi optijd geleverd.

Nee

Cruquius

Al mee bekend.

Hansma

Nette en vlotte service

Goede service en mogelijkheden om duidelijke afleverafspraken te maken daar de aflevering bij een verpleeghuis was.

Nvt

Zoetermeer