Klantvriendelijk-heid personeel
Kwaliteit werkzaamheden
Afspraken nakomen
Evt. nazorg

M van Deelen

Professioneel en een echte uitbouw specialist, merk je aan strakke planning en afwerking

Afwerking uitbouw, meedenken in oplossingen en perfect resultaat in een korte tijd. Binnen een maand klaar

Vloer afwerking had beter gekund
Wanden perfect gestucd.
aansluiting op bestaande vloer is matig

D Visser

Een heel fijn bedrijf. Ze weten waar ze het over hebben/wat ze doen. Ze denken met je mee. Werken netjes en houden zich aan de aan de afspraken.

Houden zich aan de afspraken

Nvt

André

Goed advies, prettige werknemers. Volgens planning gewerkt ondanks de krapte op de markt. Mooi product afgeleverd

Advies en product

Frank Klabbers

Aanbouw tuinkamer

Betrouwbaar, toegankelijk, vriendelijk en resultaatgericht

Onderlinge communicatie en afstemming kan beter teneinde foutloos te opereren.

van der Leeuw

Ik raad het bedrijf af. Communicatie verliep tijdens onze klus erg stroef en was soms zelfs onvriendelijk. Het probleem met Habrobouw ontstaat vooral wanneer je het ergens niet mee eens bent of... Ik raad het bedrijf af. Communicatie verliep tijdens onze klus erg stroef en was soms zelfs onvriendelijk. Het probleem met Habrobouw ontstaat vooral wanneer je het ergens niet mee eens bent of wanneer werknemers schade veroorzaken. Bij elke grote klus kunnen schades voorkomen, geen probleem maar zodra er onnodig grote schade veroorzaakt wordt, dan zou je je als bedrijf bereidwillig moeten opstellen. Dit bedrijf heeft onze binnendeuren ernstig beschadigd en een lekkage veroorzaakt. Bij het aanspreken hierop, deden ze hier niets mee hoewel de schade flink was.
Verder hebben we na een paar jaar een probleem ondervonden en wederom verschuilt dit bedrijf zich op kinderachtige wijze en weigert mee te denken in een oplossing. Ze zijn eerder geneigd de confrontatie op te zoeken dan in oplossingen te denken. Daarnaast reageren ze nogal primitief wanneer je contact met ze opneemt om toch tot een oplossing te komen. Achteraf gezien was het geleverde werk oké maar heb ik spijt dat ik zaken heb gedaan met dit bedrijf.

Leveren het werk oké af.

Nemen geen verantwoordelijkheid voor problemen die ontstaan tijdens het uitvoeren van de klus. Tonen zich onbereidwillig wanneer er later problemen ontstaan, weigeren de klant tegemoet te komen... Nemen geen verantwoordelijkheid voor problemen die ontstaan tijdens het uitvoeren van de klus. Tonen zich onbereidwillig wanneer er later problemen ontstaan, weigeren de klant tegemoet te komen hoewel ze dat wel zouden moeten doen.

Reactie Habrobouw.nl:

Beste Joel van der Leeuw,
Beste Joel van der Leeuw,
Wij hebben in 2018 bij u een opbouw gezet. Deze opbouw is naar uw tevredenheid opgeleverd. Tijdens de oplevering heeft u aangegeven tevreden te zijn over het werk en de diensten. Over stroeve communicatie of zelfs onvriendelijke medewerkers is niets gezegd.
Nu heeft u zoals u zegt recent een lekkage gehad.
U heeft deze lekkage niet bij ons gemeld en ons niet de kans gegeven om hiernaar te kijken, maar dit zonder ons te berichten door een ander laten herstellen. U heeft nu ons gevraagd of wij die factuur willen voldoen. Ik heb u per mail op een correcte manier aangegeven dat wij graag garantie geven op ons werk, maar geen spontane facturen van anderen kunnen gaan voldoen. Wij hebben niet eens kunnen controleren of de schade ons toebehoorde. Uw reactie hierop was dat u een rechtszaak zou gaan starten. Het verbaasd mij dan ook dat u ons reageren primitief vind, en dit benoemd als confrontatie zoeken..
U bent teleurgesteld dat wij de factuur van een ander niet kunnen voldoen. Dat is geen probleem, maar ik wil u vragen om het netjes te houden. Ernstig beschadigde deuren en lekkage, daar weten wij niets vanaf en moeten we helaas zien als laster omdat u niet krijgt waar u om vraagt. Habrobouw staat voor kwaliteit, klantvriendelijkheid en service.
En áls er dan iets fout gaat, dan regelen wij dit meteen zoals u kunt lezen in de andere recensies.
Vriendelijke groet,
Directie Habrobouw

Willem de Snoo

Wij hebben een zeer intensief traject doorlopen met Habro waarbij niet alleen de aanbouw is gerealiseerd maar ook aanpassing aan leidingwerk, electra, vloerverwarming, stucwerk enz. enz. De planning... Wij hebben een zeer intensief traject doorlopen met Habro waarbij niet alleen de aanbouw is gerealiseerd maar ook aanpassing aan leidingwerk, electra, vloerverwarming, stucwerk enz. enz. De planning hiervan sloot perfect op elkaar aan en tijdens de uitvoer hebben wij het contact met het personeel van Habro en alle onderaannemers als enorm prettig en professioneel ervaren. Ook als er iets tegenzit wordt dit snel en efficient opgelost.
Kortom wij bevelen Habro van harte aan bij iedereen met verbouw plannen.

Professioneel, meedenken, afspraken nakomen, flexibel, probleemoplossend.

Dank

Vriendelijk personeel denken met je mee snelle Reactie in de communicatie.

Snelle offertes en ook aanpassingen

Nvt

Harry Verveer

Hele fijne en goede samenwerking

Goede en ervaren werklui die volgens planning werken

Bras

Goede service en snelle reactie

Bies en Jyoti

Na de eerste ontmoeting met Jan van Habrobouw meteen een goed gevoel.
Ons uitbouw is perfect uitgevoerd door zeer professionele bouwvakkers!!!
Elke dag stipt op tijd met een mooi strak...
Na de eerste ontmoeting met Jan van Habrobouw meteen een goed gevoel.
Ons uitbouw is perfect uitgevoerd door zeer professionele bouwvakkers!!!
Elke dag stipt op tijd met een mooi strak programmawet elke dag vooruitgang , tijdens de bouw ook duidelijke communicatie naar ons toe.
Ook petje af voor de mensen achter de schermen die dit project in goede banen hebben begeleid want er komt echt veel bij kijken.

Goed bedrijf met ervaring in alle opzichten