Klara Streng

Frank Omsels

Goede ervaring

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn te zien dat u tevreden bent en ons zou aanbevelen.
Beste,
Ik zie dat uw order de dag na uw bestelling door ons verwerkt en verzonden is. Helaas heeft er toen een weekend tussen gezeten waardoor de order maandag geleverd is.
Wij sturen een bevestiging per mail wanneer uw order ontvangen is en vervolgens per mail bericht wanneer de order verzonden wordt. Ook ontvangt u apart nog mails van DPD met betrekking tot de levering. Op basis van uw score vermoed ik dat er wellicht wat van deze mails in uw spambox gekomen zijn.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

J Thomassen

Mijn ervaring was dat er op de site een product geplaatst staat wat ik besteld had en ze stuurde een ander product. Dit was een echte tegenvaller. Na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik... Mijn ervaring was dat er op de site een product geplaatst staat wat ik besteld had en ze stuurde een ander product. Dit was een echte tegenvaller. Na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik niet de juiste informatie en later bleek dat ze het product niet hadden terwijl er op een site stond nieuw. Na overleg heb ik het andere product mogen proberen of deze paste zo niet dan kon ik die op hun kosten terug sturen. Het product paste wel waardoor ik de geleverde bestelling heb gehouden.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Het product dat u ontvangen heeft, was wel hetzelfde product alleen in een nieuwe verpakking. Ook bleek dat het filter met de vernieuwing van de verpakking ook iets gewijzigd was. Wij waren hier helaas niet goed over geïnformeerd door de fabrikant. Gelukkig bleek dat de wijzigingen geen effect hadden op de 'fit' van het product. Wij hebben inmiddels de informatie en beelden op onze site aangepast zodat dit overeenkomt met de doos die geleverd wordt.
Klantenservice
Habitat Solutions

Edwin de Snoo

Zeer goed

Pieter Kiene

Uitstekend

Celeste Banning

Aankoop van een lightair ionisator

Renee Stevens-Schoonbrood

In 1 woord: geweldig!