Reviews

9 / 10
952 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
9/10
Snelheid levering
9/10
Reactiesnelheid
9.2/10

952 Reviews

Jan Kapitein

10/10

Goed en vriendelijk


A.c.m. Van Strien

9/10

Ik heb de luchtreiniger pas dus ik kan er nog niks over zeggen


Jan Klomp

6/10

Snelle en goede benadering


FVB interieur bv

1/10

Al tot 2 maal minder positief

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service, terwijl wij naar ons idee juist onze uiterste best gedaan hebben om een door u foutief...
Beste,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service, terwijl wij naar ons idee juist onze uiterste best gedaan hebben om een door u foutief geadresseerd pakket alsnog te achterhalen.
U heeft bij het retourneren van uw product dit naar ons oude adres verzonden. Wij zijn in 2018 al verhuisd en hebben toen naar alle klanten een verhuisbericht gezonden. Ook hebben we voorafgaand aan uw order nog contact gehad per mail met daarin de juiste adresgegevens in onze handtekening en orderbevestiging. Op basis van een adreslabel op uw oude CO2 fles heeft u het echter desondanks toch uw pakket naar ons oude adres verzonden. Wij hebben vervolgens zelfs op onze oude locatie nog geruime tijd naar uw pakket gezocht maar niks meer kunnen achterhalen. Wij vinden het heel vervelend dat uw pakket met verzenden op deze manier verloren is gegaan, maar zijn wel van mening dat wij juist een goede service geboden hebben. Wij betreuren het dat u dit duidelijk anders ziet en wij niet samen tot een oplossing hebben kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Habitat Solutions BV


Jannie Lorier

7/10

Tot nu toe goed

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te zien dat u overwegend positief bent over onze service.
Op reactiesnelheid en leversnelheid beoordeelt u ons iets lager, wij hebben uw order...
Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te zien dat u overwegend positief bent over onze service.
Op reactiesnelheid en leversnelheid beoordeelt u ons iets lager, wij hebben uw order er even bij genomen en zien dat u een huurluchtreiniger besteld heeft.
Helaas geldt voor dit product een wat langere levertijd omdat wij met een rouleersysteem werken en er dus niet altijd direct een product beschikbaar is. Wij zien echter ook dat wij verzuimd hebben u te informeren dat op moment van bestellen er geen huurluchtreiniger beschikbaar was en deze met een aantal dagen geleverd zou worden. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Habitat Solutions.


WvR

6/10

In het verleden enkele light airs gekocht en zeer tevreden erover.
Nu heb ik 2 nieuwe - Chinese - luchtreinigers gekocht om deze met de light airs te laten functioneren, maar deze laatste 2...
In het verleden enkele light airs gekocht en zeer tevreden erover.
Nu heb ik 2 nieuwe - Chinese - luchtreinigers gekocht om deze met de light airs te laten functioneren, maar deze laatste 2 luchtreinigers reinigen niet de lucht omdat de filters een uiterst vervelende chemische geur afgeven die niet wil verdwijnen. De lucht wordt hiermee niet gereinigd maar vervuild!

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te zien dat u onze service als goed beoordeeld heeft, maar heel jammer dat u minder tevreden bent over het product.
Wij hebben inmiddels...
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te zien dat u onze service als goed beoordeeld heeft, maar heel jammer dat u minder tevreden bent over het product.
Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om te kunnen beoordelen of er onverhoopt wat mis is met het product dat u ontvangen heeft en hopen samen tot een goede oplossing te komen.
Met vriendelijke groet,
klantenservice Habitat Solutions


samuel stroli

10/10

Positief en correct


Marijn Clarie

8/10

De cirkelvormige filter is misschien niet volledig geurneutraal. Heeft dit te maken met de gebruikte materialen (gerecycleerd hout met lijmresten?)

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vermoeden dat de geur die u waarneemt van het motortje komt. Soms geeft deze in het begin nog wat geur af, maar dat is de nieuwigheid van de motor van...
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vermoeden dat de geur die u waarneemt van het motortje komt. Soms geeft deze in het begin nog wat geur af, maar dat is de nieuwigheid van de motor van de ventilator. Na verloop van tijd moet dit helemaal weg zijn. Mocht u naderhand hier nog problemen mee ervaren dan vernemen wij dat graag via info@habitatsolutions.eu zodat wij beter kunnen beoordelen wat er aan de hand is.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Habitat Solutions


Frank Peeters

10/10

ALLES NAAR WENS