WvR

In het verleden enkele light airs gekocht en zeer tevreden erover.
In het verleden enkele light airs gekocht en zeer tevreden erover.
Nu heb ik 2 nieuwe - Chinese - luchtreinigers gekocht om deze met de light airs te laten functioneren, maar deze laatste 2 luchtreinigers reinigen niet de lucht omdat de filters een uiterst vervelende chemische geur afgeven die niet wil verdwijnen. De lucht wordt hiermee niet gereinigd maar vervuild!

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn te zien dat u onze service als goed beoordeeld heeft, maar heel jammer dat u minder tevreden bent over het product.
Wij hebben inmiddels...
Beste,
Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen om te kunnen beoordelen of er onverhoopt wat mis is met het product dat u ontvangen heeft en hopen samen tot een goede oplossing te komen.
klantenservice Habitat Solutions

samuel stroli

Positief en correct

Marijn Clarie

De cirkelvormige filter is misschien niet volledig geurneutraal. Heeft dit te maken met de gebruikte materialen (gerecycleerd hout met lijmresten?)

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij vermoeden dat de geur die u waarneemt van het motortje komt. Soms geeft deze in het begin nog wat geur af, maar dat is de nieuwigheid van de motor van de ventilator. Na verloop van tijd moet dit helemaal weg zijn. Mocht u naderhand hier nog problemen mee ervaren dan vernemen wij dat graag via info@habitatsolutions.eu zodat wij beter kunnen beoordelen wat er aan de hand is.
Habitat Solutions

Frank Peeters

ALLES NAAR WENS

Klara Streng

Zeer snelle levering

Frank Omsels

Goede ervaring

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn te zien dat u tevreden bent en ons zou aanbevelen.
Beste,
Ik zie dat uw order de dag na uw bestelling door ons verwerkt en verzonden is. Helaas heeft er toen een weekend tussen gezeten waardoor de order maandag geleverd is.
Wij sturen een bevestiging per mail wanneer uw order ontvangen is en vervolgens per mail bericht wanneer de order verzonden wordt. Ook ontvangt u apart nog mails van DPD met betrekking tot de levering. Op basis van uw score vermoed ik dat er wellicht wat van deze mails in uw spambox gekomen zijn.
Habitat Solutions BV

J Thomassen

Mijn ervaring was dat er op de site een product geplaatst staat wat ik besteld had en ze stuurde een ander product. Dit was een echte tegenvaller. Na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik... Mijn ervaring was dat er op de site een product geplaatst staat wat ik besteld had en ze stuurde een ander product. Dit was een echte tegenvaller. Na verschillende keren gebeld te hebben kreeg ik niet de juiste informatie en later bleek dat ze het product niet hadden terwijl er op een site stond nieuw. Na overleg heb ik het andere product mogen proberen of deze paste zo niet dan kon ik die op hun kosten terug sturen. Het product paste wel waardoor ik de geleverde bestelling heb gehouden.

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Het product dat u ontvangen heeft, was wel hetzelfde product alleen in een nieuwe verpakking. Ook bleek dat het filter met de vernieuwing van de verpakking ook iets gewijzigd was. Wij waren hier helaas niet goed over geïnformeerd door de fabrikant. Gelukkig bleek dat de wijzigingen geen effect hadden op de 'fit' van het product. Wij hebben inmiddels de informatie en beelden op onze site aangepast zodat dit overeenkomt met de doos die geleverd wordt.
Habitat Solutions

Edwin de Snoo