A.A. Morssink

Slechte ervaring; geen info over gebruik apparaat bij het apparaat. dus teruggestuurd.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte heer Morssink,
Geachte heer Morssink,
Hartelijk dank voor uw reactie en jammer dat u ons zo'n slechte beoordeling geeft. Onze service onze systemen te laten huren en ervaren voordat mensen een grote investering doen lijkt ons door uw review te nekken.
Telefonisch hebben wij u uitgelegd dat het door u gehuurde systeem een ionisatie luchtreiniger is die geen lucht verplaatst zoals een traditionele luchtreiniger dat doet. Een ionisatie luchtreiniger reinigt de lucht rond u in plaats van lucht door een filter te blazen. Het systeem hoeft geen lucht te verplaatsen om zijn werk te doen. U gaf halverwege de huurtermijn aan het systeem te willen retourneren aangezien u een traditionele luchtreiniger had verwacht. U had zich klaarblijkelijk niet voldoende verdiept in hetgeen u heeft gehuurd. Wij leveren namelijk ook zogenaamde HEPA+ luchtreinigers echter worden deze niet verhuurd met verkocht.
Overigens bieden wij onze klanten huursystemen aan om te ervaren wat de systemen doen zonder dat het systeem moet worden aangeschaft.
Onze huurluchtreinigers zijn niet voorzien van een handleiding aangezien mensen deze vergeten te retourneren. De installatie van het apparaat is kinderlijk eenvoudig en telefonisch hebben wij u aangegeven een digitale manual toe te kunnen zenden.
Ons advies is zich in het vervolg te verdiepen in wat u huurt of even contact op te nemen als zaken niet duidelijk zijn. Deze negatieve beoordeling berokkend ons schade hetgeen naar onze bescheiden mening niet terecht is aangezien wij deze service juist aanbieden om een grote investering in een product dat u niet bevalt te voorkomen.
Rob Jansen
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Hedy

Heel slecht, geen reactie op onze melding van problemen met het apparaat

van lent & partners

Prima, snelle levering

Marja

We hebben een waterkoeler gekocht via habitatsolutions. Goedkoper dan elders en mega snelle levering. Prima apparaat.

258 Management

Redelijk

chrus

Goed snelle levering

mario

Jammer dat er geen beknopte handleiding om de habit DT8 te desinfecteren bijgeleverd kan worden deze koeler vraagt een specifiek onderhoud en daar beschik ik niet over het gaat tenslotte over een... Jammer dat er geen beknopte handleiding om de habit DT8 te desinfecteren bijgeleverd kan worden deze koeler vraagt een specifiek onderhoud en daar beschik ik niet over het gaat tenslotte over een drinkwaterkoeler een foutieve handeling met chemische producten zou desastreus kunnen zijn

Particulier

Betrouwbaar, doen wat ze beloven

Ronald

Goede prijs kwaliteit snelle levering

Wouter Crazy Copy Center Brussel

Met de vernieuwde website een absolute topper