Nathalie Robrechts

Ik kocht de Light Air Ionflow om cigarettenrook weg te nemen op onze overloop in het appartementsgebouw, maar het toestel is helaas te weinig sterk om de rook weg te nemen op korte tijd. Voor ons... Ik kocht de Light Air Ionflow om cigarettenrook weg te nemen op onze overloop in het appartementsgebouw, maar het toestel is helaas te weinig sterk om de rook weg te nemen op korte tijd. Voor ons is het toestel geld in het water. We zijn op zoek naar krachtigere toestellen die de rook snel kunnen wegnemen.

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. De Lightair ionflow verwijdert rooklucht maar werkt inderdaad niet zo direct als bijvoorbeeld een afzuiger. Dit geldt overigens voor elke luchtreiniger. Een luchtreiniger heeft altijd even tijd nodig om rooklucht te verwijderen. Klanten die de ionflow kopen tegen sigarettenlucht geven aan dat zij het verschil vooral merken als ze de andere ochtend beneden komen en dat de rooklucht dan weg is. Het effect hangt dan natuurlijk ook af van hoe sterk de rooklucht al in bekleding, wanden en gordijnen is getrokken.
Ik begreep dat u inmiddels al contact heeft gehad met onze luchtreiniging expert om dit verder toe te lichten. Natuurlijk heeft u als consument 14 dagen recht van retour en kan het product binnen die periode altijd retour.

Wim De Bot

Prima product. Snelle verzending en snel ontvangen.

Ingi

I've used habitat solutions for many years now and have always been extremely happy as the delivery has always been prompt. This time there were some supply chain issues so it's already been two... I've used habitat solutions for many years now and have always been extremely happy as the delivery has always been prompt. This time there were some supply chain issues so it's already been two weeks + since I ordered and I haven't gotten my order yet. For this reason I'm not giving a high rating. Since this is the first time I'd still recommend the company but if it happens again, I'd personally be likely to find a different supplier.

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Het is zeker niet onze normale gang van zaken, maar helaas zijn er inderdaad wat vertragingen met de levering van onze CO2 flesjes. Heel vervelend en wij doen ons uiterste best om de flesjes hier zo snel mogelijk te krijgen.
U zou gisteren via onze klantenservice ook bericht ontvangen moeten hebben dat de flesjes begin volgende week binnen komen. Onze excuses voor de vertraging.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.
-----------------------------
Dear,
Thank you very much for your review. It is certainly not our normal course of business, but unfortunately there are indeed some delays with the delivery of our CO2 bottles. Very disappointing and we do our very best to get the bottles here as quickly as possible.
You should have received a message from our customer service yesterday that the bottles should arrive next week. Our apologies for the delay.
If you have any questions, please let us know.
Kind regards,
Customer Service

Renate Eertink

Prima, behalve verzendwijze. Zou graag willen kiezen voor een andere bezorgdienst omdat DPD geen keuze voor afleveringsmoment heeft en geen kantoor in de buurt waar je kunt ophalen of kunt... Prima, behalve verzendwijze. Zou graag willen kiezen voor een andere bezorgdienst omdat DPD geen keuze voor afleveringsmoment heeft en geen kantoor in de buurt waar je kunt ophalen of kunt inleveren. Daardoor voor mij veel gedoe en bestel ik niet meer.

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons bedrijf. Wat vervelend om te lezen dat uw ervaringen met DPD daarentegen wat minder zijn. Wij werken inderdaad standaard met DPD en zij hebben een redelijke dekking door het land. wat vervelend dat dit bij in de buurt dan niet het geval is. Wij nemen uw feedback zeker mee.

P.M. van Gool

Prima en snelle service.

Kees Van Stralen

Uitgebreide info / goed product / vriendelijke medewerkers / adequate en snelle afhandeling / goede mogelijkheid tot afhalen product .

Gerrit

Prima leverimg en service. Geleverd is superstil en doet wat hij moet doen.

Frederik Van Overloop

Çava

DG van Merkestijn

Snelle levering en goede after service

PV

Vlotte service zelfs na een foutje in mijn bestelorder.