Cook

Niet positief, de heer was onvoorbereid en gaf daardoor antwoord op onze vragen die niet juist waren en zijn wij niet verder gekomen dan hetgeen we al wisten. Het advies was niet van juridische... Niet positief, de heer was onvoorbereid en gaf daardoor antwoord op onze vragen die niet juist waren en zijn wij niet verder gekomen dan hetgeen we al wisten. Het advies was niet van juridische aard, daar waar wij juist behoeft aan hadden. Tijdens het overleg ging hij pas de aangeleverde stukken bekijken waardoor tijd verloren ging.

Tips voor ons?

Zorg dat de persoon is voorbereid en de aangeleverde stukken heeft ingezien, contact opnemen met een jurist is niet iets wat mensen zo maar doen. Neem deze mensen serieus.

Reactie HABITAT advocaten:

Het aanbieden van een VvE Kort Advies tegen een relatief klein prijsje, is echt bedoeld om maximaal een half uur serieus te klankborden met een gespecialiseerde advocaat en voldoet duidelijk aan een... Het aanbieden van een VvE Kort Advies tegen een relatief klein prijsje, is echt bedoeld om maximaal een half uur serieus te klankborden met een gespecialiseerde advocaat en voldoet duidelijk aan een behoefte. Voor dit tarief mag niet verwacht worden dat de advocaat zich eerst grondig inleest in uw situatie en dossier, zoals uiteraard gebruikelijk is bij een opdrachtverlening op ons uurtarief of een maatwerk prijsafspraak. Voorafgaand aan een VvE Kort Advies afspraak met onze cliënt, proberen wij 'quick scan' aan de hand van de hulpvraag, het eventueel het opvragen van dossiermateriaal en voorbereidend contact met onze cliënt, een eerste indruk te krijgen van wat er speelt. Dat werkt. In uw geval is zelfs tijdens het gesprek een poging gedaan om u te helpen door er stukken bij te pakken. Voor benodigde verdergaande advisering leent het VvE Kort Advies zich niet. Kwaliteit gaat bij ons immers voor snelle antwoorden.

Barry Meruma, advocaat | directeur

Kees Pameijer - Pameijer Tandartsen

Matig, niets aan het gesprek gehad.

Tips voor ons?

Voortaan de klant beter op de hoogte stellen wat er nodig is ter voorbereiding op het gesprek. Gesprek aan de hand van de te leveren stukken beter voorbereiden. Dit gesprek had een lokkertje moeten... Voortaan de klant beter op de hoogte stellen wat er nodig is ter voorbereiding op het gesprek. Gesprek aan de hand van de te leveren stukken beter voorbereiden. Dit gesprek had een lokkertje moeten zijn om met Habitat in zee te gaan maar ik ben er nu van overtuigd dit zeker niet te doen.

Reactie HABITAT advocaten:

Hartelijk dank voor uw reactie. Ons product VVE Kort Advies is succesvol gebleken omdat het aansluit bij de behoefte om een vraag of kwestie 'even' tegen onze specialist aan te houden, bij wijze van... Hartelijk dank voor uw reactie. Ons product VVE Kort Advies is succesvol gebleken omdat het aansluit bij de behoefte om een vraag of kwestie 'even' tegen onze specialist aan te houden, bij wijze van klankborden. Onze behandelend advocaat reageert daarop met parate kennis. Toch vragen wij als dat zinvol is alvast dossierstukken om in een paar minuten even gericht te kijken waar het over gaat. Dat maakt een gesprek via telefoon of Teams nóg efficiënter. Het gesprek leidt in de meeste gevallen tot zelfwerkzaamheid van de hulpvrager en in complexe gevallen wordt vrijblijvend overleg gevoerd over hoe verder. Naar aanleiding van uw tips zullen wij nagaan hoe de verwachtingen nog beter kunnen worden gemanaged. Onze dank daarvoor.
Barry Meruma, advocaat | directeur

Pietersma Dirk

Mijn/ons probleem goed opgepakt en goed vervolg gesprek en advies gekregen.

Tips voor ons?

niet echt. ben zeer tevreden.

T.O.Schröder

Het direct telefonisch contact en overleg door de advocaat was transparant en efficiënter dan een louter uitwisseling van emails en digitale documenten. Wel vraagt het extra inspanning van een... Het direct telefonisch contact en overleg door de advocaat was transparant en efficiënter dan een louter uitwisseling van emails en digitale documenten. Wel vraagt het extra inspanning van een cliënt die geen ervaring heeft met juridische termen en procedures. Maar de uitleg en feedback was goed, en empathisch

Tips voor ons?

Wat me tegenvalt is dat een advocaat, of de rechter, hier blijkbaar niet kan afdwingen dat een beleggingsinstelling als deze Vesteda de data openbaart achter de beweerde noodzaak van investeringen... Wat me tegenvalt is dat een advocaat, of de rechter, hier blijkbaar niet kan afdwingen dat een beleggingsinstelling als deze Vesteda de data openbaart achter de beweerde noodzaak van investeringen in duurzaamheid - die naast een mogelijk hogere energierekening ook huurverhoging tot gevolg zullen hebben. En dat de rechter ook geen inzage lijkt te kunnen afdwingen in de notariële akte, die zou vaststellen dat 70% van de huurders instemt met het investeringsplan. E.e.a. wekt de indruk dat een kaplitaalkrachtige partij oppermachtig is, en een rechtsgang voor of door slachtoffers geen zin heeft.

Jan Zwaan

Plezierig en inlevend. Kennis van zaken

Nee

J.v.d.Velde-Wardenier

Als zeer correct.

Tips voor ons?

In mijn geval is was er weinig aan toe te voegen en was alles naar wens.

Victor Verseput

Zeer goed

geen op dit moment

Gert Vogelzang

De eerste indruk is erg positief

Misschien later.

Mark Witte

Zeer goed en zeer professioneel

Matthijs Vermaat

“Wij waren -kort samen gevat- in een nogal ingewikkelde situatie met de gemeente terecht gekomen. In het slechtste geval zouden we een flink deel van wat was benieuwd, weer moeten afbreken. De heer Abdelkader heeft met veel geduld en gevoel voor verhoudingen een voor alle partijen bevredigende oplossing bereikt.”

Nee