Felicienne Vaessen

Hele fijne ervaring, bestel hier al jaren parfum. De geuren ruiken meestal precies hetzelfde als de originele.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Dank je wel Felicienne voor je positieve review.

Esther Schuurmans

Lang wachten op je bestelling, ik wacht nog steeds...

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Beste klant, wij vinden het jammer dat u een negatieve review heeft geplaatst en snappen ook dat wachten op producten die u besteld heeft niet leuk is.
Dat u langer op uw bestelling moest...
Dat u langer op uw bestelling moest wachten hadden wij ook aangegeven op zowel de site door middel van een pop-up zo ook op de bestelbevestiging stond dat wij er even een weekje tussen uit waren en dat alle bestellingen vanaf 23 september weer verwerkt werden. Ook uw bestelling is op 23 september verwerkt en bij DHL aangeleverd. DHL bezorgd de bestellingen die in het weekend afgegeven worden vanaf dinsdag weer. Wij hopen dat u zodra u uw pakketje ontvangt uw review nog wilt herzien.
Hartelijke groet,
Salon Nature | Haarverzorging online

Anna de Corrado

Beautiful products that are hard to get elsewhere. They were packed with care and shipping was fast.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

thank you for your review

Frans Verbeten

Super snelle levering met altijd een kleine verrassing toegevoegd. Ik en mijn vrouw blijven hier nu bestellen. Superrrrrr 👍

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt voor de positieve review. We zien jullie graag weer terug in onze webshop.

Wilma Prins

Erg goede service en zeer snel

Manuela Janssen

Geweldig

Brigitte Stijnen

Zeer snelle en perfekte levering. Zelfs iets extra's bij de bestelling. Lekkere geurtjes om te proberen. Zal hier zeker weer bestellen.

Marinus Wiggers

Uitstekende service en advies