Marjan De Bakker

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Marjan voor de positieve review

JHM

Bestelling gedaan via bol.com. Bezorgd door DHL. Alleen nooit ontvangen. DHL zegt van wel. Bestel hier nooit meer.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Wij vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet ontvangen heeft en dat DHL wel aangeeft dat ze het bezorgd hebben. Ook na onderzoek is hier niets in veranderd. Wij konden het product ook niet... Wij vinden het heel vervelend dat uw bestelling niet ontvangen heeft en dat DHL wel aangeeft dat ze het bezorgd hebben. Ook na onderzoek is hier niets in veranderd. Wij konden het product ook niet meer op nieuw leveren omdat het bij ons uit het assortiment is. U heeft via Bol.com uw betaling terug ontvangen. Ik snap dat u teleurgesteld bent in ons maar helaas kunnen wij zodra het pakketje bij ons de deur uit gaat niet zien wat er bij DHL gebeurd. En in dit geval konden we het ook niet nogmaals versturen wat we normaal gesproken altijd doen.

Petra Boereboom

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Petra voor de positieve review

Carla du Plessis

Parfum besteld

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Carla,voor deze positieve review

Shirley Swertz

Super fijn bedrijf. Heerlijke luchtjes en lieve cadeautjes gekregen.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Dank je wel Shirley, fijn om te horen dat je blij bent met ons en natuurlijk ook fijn dat je de parfums heerlijk vind.

Jolanda

Snelle levering , en lekkere geurtjes voor zowel de man en de vrouw .Zou ik zeker aanbevelen.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Dank je wel Jolanda voor deze positieve aanbeveling.

Samira El gourari

Snelle levering en leuke cadootje erbij.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Samira voor de positieve review

M.H Hoesman

Goed en snel geleverd

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt voor de positieve review

Gea

Uitstekend!

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Gea voor deze positieve review

Marcel Van Liemde

Verbeterpunt: klant informeren als de bestellingen vertraging oplopen. Of de verwachting aan de voorkant borgen. Bijvoorbeeld, met het vermelden van de verwachte levertijd.

Reactie Haarverzorging-online.nl:

Bedankt Marcel voor de positieve review. En bedankt voor het doorgeven van de verbeterpunten. We gaan kijken hoe we dit nog kunnen verbeteren.