Sperpe prijzen en netjes volgens afspraak geleverd. De transporteur had in eerste instantie een mail gestuurd dat levering tussen 8 en 18 uur zou zijn. Kan natuurlijk niet zo zijn dat ik de hele dag... Sperpe prijzen en netjes volgens afspraak geleverd. De transporteur had in eerste instantie een mail gestuurd dat levering tussen 8 en 18 uur zou zijn. Kan natuurlijk niet zo zijn dat ik de hele dag thuis moet blijven voor de levering. Na een telefoontje kreeg ik te horen dat ze er rond 11 uur zouden zijn. Dit klopte goed.

Informatie over bezorgtijden van transporteur kan duidelijker.

SOHO HOUSE AMSTERDAM

Good

shop in the website. Better pallet

Franny

Helemaal top

Levering op datum van mijn voorkeur. Helaas was de tijd wat erg ruim genomen; tussen 8 en 18 uur.

Particulier

Levering keurig volgens afspraak

Zeer goed

Renik

Overzichtelijke website, goed advies, makkelijk bestellen en snel geleverd tegen marktconforme prijzen.

Een mix van een aantal houtsoorten voor een halve pallet (niet alleen hele pallets) zou een welkome aanvulling op het assortiment zijn.

Wellicht ook een idee om het assortiment uit te...

Wellicht ook een idee om het assortiment uit te breiden met schoonmaakspullen bijvoorbeeld. Speciale reinigers voor de ruiten van inzethaarden. Makkelijk mee te bestellen.

Louis Vos

Zeer goed

Henk Otten

Snel geleverd en prima gedroogd hout, meteen te gebruiken.

Arend

Al jaren een trouwe klant omdat ik meer dan tevreden ben over de leveringen

Ricky C

Conform afgesproken werd het hout netjes afgeleverd

Afmetingen in totaal van de hoogte en breedte van het bestelde