Wassink

Prima. Heldere informatie en service. Bij aflevering op parkeerplaats met grind moeite om pallet te plaatsen. Vervoerder had geen ondersteunend materiaal bijv platen .

Levering verbeteren door materiaal in te zetten waarmee pallet over grind verplaatst kan worden

Goedendag,
U geeft aan dat de pallet niet gemakkelijk over grind...
Goedendag,
U geeft aan dat de pallet niet gemakkelijk over grind verplaatst kon worden. Dit klopt inderdaad, met een palletwagen kan er in principe namelijk niet over grind gereden worden, de kans dat de palletwagen vast komt te zitten is daarbij te groot. Daarom leveren wij ook alleen maar op een verharde ondergrond. Wij wensen u veel stook plezier toe van het ontvangen hout!
Team Haardhoutcompany

Mooi hout en de bezorging ook prima geregeld.

Goedendag,
Heel veel plezier gewenst met het ontvangen...
Goedendag,
Heel veel plezier gewenst met het ontvangen hout!

Uitstekend

blijf vooral zo doorgaan!

Goedendag,
Hartelijk bedankt voor uw review, we waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw om uw feedback met ons te delen. Daarnaast ook bedankt voor de mooie woorden! Veel stookplezier gewenst!

Prima.

Goedendag,
Hartelijk bedankt voor uw review, we waarderen het dat u de moeite heeft genomen uw om uw feedback met ons te delen. Bedankt voor uw vertrouwen en heel veel plezier gewenst met het ontvangen hout!

Peter de Ligny

Nu meerdere malen besteld en altijd volgens afspraak geleverd. Prima hout, maar ook zeer correcte afhandeling door vervoerder. Heel tevreden

Patrick Verdonk

1.8 kuub elzenhout besteld. Mooi droog maar voor mijn Jacobus 6 houtkachel zijn de stukken nog iets te groot. Ik moet ze allemaal nog een keer kloven.
Ik heb ook zakken aanmaakhout besteld....
Ik heb ook zakken aanmaakhout besteld. Hier vind ik de kwaliteit een stuk minder, je kan het beter zelf kloven. Het aanmaakhout varieert erg in formaat en het percentage boomschors wat er bij zit is erg hoog.
Ik zou jullie wel aanbevelen maar wel met de opmerking dat je het aanmaakhout beter zelk kan kloven, is nog leuk en licht werk ook.

Aanmaakhout is aan verbetering toe. Zie bovenstaande tekst.

Carstens

Goed hout keurig afgeleverd

Geen, hout is goed

Rene Stroombergen

Ervaring was zeer goed.

Als er wordt gezegd dat je aanmaak pakket erbij krijgt. Zou ik die ook wel heel graag willen ontvangen