Hans

Onze eerste bestelling. Goede en duidelijke website. Twee pallets besteld. Snelle levering, keurig binnen het tijdvak en aardige chauffeur.
Nu een paar dagen gestookt, en het is prima hout....
Nu een paar dagen gestookt, en het is prima hout. Eiken en berk/beuk. Prima keuze!

Prima! Snelle levering en keurig gestapeld.

nvt

Bart

Eenvoudig bestellen, goede hulp met kiezen van de juiste houtsoort en perfecte levering. Het essenhout geeft voor ons de perfecte warmte en vlammen spel. Laat de herfst en winter maar komen. Bestel... Eenvoudig bestellen, goede hulp met kiezen van de juiste houtsoort en perfecte levering. Het essenhout geeft voor ons de perfecte warmte en vlammen spel. Laat de herfst en winter maar komen. Bestel hier volgende keer zeker weer.

Gewoon zo doorgaan

?

Heel goed, goed droog hout.

Harry Fatoux

Alles verliep correct.

Doe zo voort!

Paul Saanen

Hout goed verpakt, keurig en snel. Chauffeur doet zijn best om het pakket zo goed mogelijk neer te zetten maar de bestelde hele pallet kon niet in de garage gezet worden doordat de steekwagen niet... Hout goed verpakt, keurig en snel. Chauffeur doet zijn best om het pakket zo goed mogelijk neer te zetten maar de bestelde hele pallet kon niet in de garage gezet worden doordat de steekwagen niet het drempeltje kon nemen en de chauffeur geen voorziening bij had.

Bij bestelling vragen of de pallet binnen gezet kan worden want als dat niet kan en het regent dan heb je nat hout. Tip: de pallets voorzien van een plastic dek evt met statiegeld. Bij bestelling vragen of de pallet binnen gezet kan worden want als dat niet kan en het regent dan heb je nat hout. Tip: de pallets voorzien van een plastic dek evt met statiegeld.
Verbeterpunt: op site nadrukkelijker verwijzen naar de maten van de pallets om te voorkomen dat pallet op straat of stoep gezet moet worden. Bij mij kon de pallet noch in de garage noch door de poort.
Mogelijkheid van korting bieden niet alleen bij een hele pallet maar ook bij bestelling van twee halve pallets.

Super goed!

Monique

Keurig neergezet op aangewezen plek

Prima assortiment, correcte levering, mooi droog hout