De levering is heel goed gegaan

geen idee,heb geen klachten

Robert

Goed producten zijn netjes geleverd

Het zou prettig zijn om de levertijd een dag eerder te weten, ik was het lever moment bijna mis gelopen, door dat het vervroegd was van 12:30 naar 10:30.

R. van Nood

Voor het eerst hout gekocht bij dit bedrijf, een echte aanrader. Toen de levering op de afgesproken dag niet leek te lukken hebben ze er alles aan gedaan om het toch te regelen. Top!!

Dullaart

Naast zeer matige bezorging, goed.

Bezorging van pallet erg moeizaam. Doordat de bezorger geen kooiaap heeft en bij ons niet het erf op kon komen. Zal daarom geen hout meer bij u bestellen.

F. van Rooij

Prima. Goed hout geleverd. Ook snel gereageerd toen ik twijfelde over de afwerking van het betaalproces. Dat gaf meteen rust. Dus zeer tevreden.

ik twijfelde over de betalingsbevestiging. Die zou duidelijker kunnen.

Snel en prima producten

wiel

Planning vervoerder eerder mailen

A.J.Koren

Nvt

Bestellen uitstekend, communicatie over levering kan beter.

Ondanks aankondiging hebben wij geen bericht over tijdstip van levering ontvangen. Ineens stond er een nogal gestresste chauffeur voor de deur die overal commentaar op had. Gelukkig had onze... Ondanks aankondiging hebben wij geen bericht over tijdstip van levering ontvangen. Ineens stond er een nogal gestresste chauffeur voor de deur die overal commentaar op had. Gelukkig had onze oplettende buurvrouw hem zien staan en zij heeft contact met ons opgenomen. De houding van de chauffeur maakte wel dat wij er ook direct de blen van hadden. Graag dit deel van de communicatie ook in de gaten houden. Scheelt veel gezeur...

Peter Heinen

Uit het juiste hout gesneden

Het hout zit erg goed ingepakt maar ben er wel ff mee bezig om dit te demonteren. Ik maak van het krat aanmaakhout middels de afkortzaag en verwijder hiervoor ook alle spijkers wat het tevens weer... Het hout zit erg goed ingepakt maar ben er wel ff mee bezig om dit te demonteren. Ik maak van het krat aanmaakhout middels de afkortzaag en verwijder hiervoor ook alle spijkers wat het tevens weer veiliger maakt in de handeling. Mogelijk wat demontagevriendelijker?