danny haacke

timing

Doornbos

Levering is slecht

site is goed

bestelling zou op dinsdag komen , rond 10.00 uur stond het nog steeds niet op het trackingside hoe laat het zou komen, gebeld , en het zou toch niet dinsdag komen maar woensdag , een (1) verlof dag... bestelling zou op dinsdag komen , rond 10.00 uur stond het nog steeds niet op het trackingside hoe laat het zou komen, gebeld , en het zou toch niet dinsdag komen maar woensdag , een (1) verlof dag genomen voor woensdag, mail gekregen zou toch niet op woensdag komen.
toen voor volgende week woensdag ,maar wat te doen aan mijn verloren verlofdag , kost mij geld, nou goed een paar zakjes aanmaak hout, en een bon voor 10% korting volgende bestelling als of ik volgende keer weer bestel, bij een firma die niet levert bij de opgegeven datum???

PKbm/Pieter Kop

Prijs/kwaliteit. verhouding

E.Couperus

Reactie op attig hout was zeer attent en is tot volle tevredenheid voor ons opgelost.Ook nieuwe bestelling met wat vragen ook zeer snel beantwoord ook tevreden over

goede persoonlijke aandacht

n.v.t.

A.Faijdherbe

Gewoon goed zo als het hoort!

Goed hout

Niet online s’avonds als er wel online staat. Dus geen antwoord op mijn vraag gehad. Pas de volgende dag

schonewille

Goed! word optijd bezorgd

goed! word optijd bezorgd

Hans

Scherpe prijs, prima website, levering kan beter

Duidelijke website, scherpe prijzen, meteen orderbevestiging en leverdatum per mail

Op leverdatum geen bezorging, pas de dag erna.
Op leverdatum geen bezorging, pas de dag erna.
Gevraagd aan chauffeur om pallet op bepaalde neer te zetten, maar dat kon niet en nu een moet ik flinke afstand afleggen om de grote hoeveelheid blokken op hun plek te krijgen

Reactie HaardenHout.nl:

Beste Hans,
Beste Hans,
Het kan voorkomen dat de pallet niet op een bepaalde plek neergezet kan worden. Dit heeft dan voor namelijk te maken met de staat van het pad/weg. Onze transporteur beoordeelt dit ter plekke.
Haard en Hout team.

H.F. Hugenholtz

Meeste hout is goed.

Er zit af en toe een nat houtblok tussen (veel gesis en slecht branden).

Reactie HaardenHout.nl:

Beste heer Hugenholtz,
Het spijt ons om te horen dat u niet geheel tevreden bent over de geleverde haardhoutblokken.
Wij zullen voor uw eventueel volgende bestelling een passende vergoeding...
Beste heer Hugenholtz,
Wij zullen voor uw eventueel volgende bestelling een passende vergoeding plaatsen voor uw ondervonden hinder.
Haard en Hout Team

stoker

Uitstekend, doen wat is afgesproken, binnen de gestelde tijd!

uitstekend, doen wat is afgesproken, binnen de gestelde tijd!

Bob Vermin

Super snelle levering en waar voor je geld!

Super snelle levering en waar voor je geld!