b te z

Klein foutje was snel en perfect hersteld, complimenten!

C. de Vos

Prima, snelle levering,

goede prijs

wilde graag voor een bepaalde tijd geleverd krijgen, daar op kon geen definitief uitsluitsel worden gegeven, pas op de leverdag zelf werd duidelijk dat dit ging lukken.

goed

H. Bijlsma

Duidelijke website en het bestellen gaat eenvoudig doch effectief

Naar mijn mening kan het hout beter gedroogd worden. Voelt nog vrij zwaar aan (vocht) en brand minder goed dan een eerdere partij.

Ronald Gosselink

Goed! snelle levering en meteen reactie op emails!

Snelheid levering en snelle reactie op klant vragen.

Orderbevestiging per mail na bestelling.

Christine Willems

Ik ben 100% tevreden over het bedrijf. Alles loopt correct en volgens gemaakte afspraken Heel klantgericht

Ik ben erg tevreden

geen verbeterpunten

Henk Peters

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Stipt!

Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Stipt!

Hout

Op zich alles goed , hout goed , afspraken m.b.t. leverdatum goed , alleen jammer dat pallet maar aan 1 kant op te pakken was nu kon pallet niet door poort heb het dus alsnog af moeten pakken wat... Op zich alles goed , hout goed , afspraken m.b.t. leverdatum goed , alleen jammer dat pallet maar aan 1 kant op te pakken was nu kon pallet niet door poort heb het dus alsnog af moeten pakken wat eigenlijk niet mijn bedoeling was ,, als pallet ook aan smalle kant op te pakken was door transporteur had dat niet gehoeven

veldhuizen

Klasse

In de ochtend gebeld over levering kreeg direct telefoon nummer van het transport bedrijf daar het achter huis neergezet moest worden. Werd wederom notitie van gemaakt en aan chauffeur doorgegeven... In de ochtend gebeld over levering kreeg direct telefoon nummer van het transport bedrijf daar het achter huis neergezet moest worden. Werd wederom notitie van gemaakt en aan chauffeur doorgegeven en het is op juiste plek strak tegen het huis afgeleverd toen we niet thuis waren. Als enkele malen hout besteld via andere bedrijven, maar het is nog nergens vlot en keurig afgeleverd en alles afgedekt met plastic

ga zo door

Smits

Al eerder bij Haard en hout besteld en net als eerdere levering alles correct!

Goede kwaliteit en snelle levering! Zeer tevreden

Géén verbeterpunten... gewoon zo doorgaan