Tony Turnbull

Zeer goed!

Zeer goed!

Michiel Jansz

Voldeed geheel aan mijn verwachtingen

Heldere communicatie

Hout besteld via de website. Keurige en accurate behandeling.
Levering was wel op de dag als aangegeven, maar niet volgens het bezorgschema. Op het schema werd aangegeven levering tussen 09.00 en 12.00 uur. De feitelijke levering was 14.30 uur. Dat is jammer, maar daar kan de houtleverancier weinig aan doen, blaam treft in dit geval de vervoerder.

Ton Burgersdijk

Prima service en goed droog hout

net iets goedkoper en gewoon duidelijk, sommige zijn goedkopen maar dan komt het bezorgen er nog bij!

ga zo door

Duidelijke website, snelle levering. Rest niet goed. Nat hout (heet ovengedroogd) met heel veel schimmel !!

snelle levering

Hout heet oven gedroogd maar is erg geschimmeld. Schijnt zo te horen ???

S.J. de Vries

Alles prima!

Alles prima ga zo door! Zat zelfs keurig verpakt in een plastic hoes!

luap

Prima!

prima!

Harry van Maaren

Prettige ervaring met levering van haardhout. keurig verzorgde aflevering.

Duidelijke site

ab

het is heel fijn dat je zelf kunt kiezen wanneer de levering gebracht wordt, het bedrijf zit niet vast aan vaste leverdagen erg fijn.

Na onze eerste mail, met een vraag over een dubbele bestelling, kregen we geen antwoord.
Nadat we hier opnieuw naar informeerden was de reactiesnelheid en de klantvriendelijkheid prima maar het voelde toch als jammer dat we er zelf achteraan moesten mailen.