L

Snelle levering en betrouwbaar

van der Helm

Redelijk

Snel leveren

Order was niet compleet, een deel waren ze vergeten! Goed aan telefoon geholpen helaas een week moeten wachten voor naleveren en toch 2 keer moeten bellen erover.

Lesscher

na enige onenigheid alles toch goed gekomen

goed
na enige onenigheid alles toch goed gekomen

Iets sneller tot een compromis komen

smalbroek

Zie onder

snelle levering en goede kwaliteit produkt

gezien de grote concurrentie een loyalty prikkel inbouwen: bij de derde bestelling een korting oid.

ch. reuling

I.p. tevreden over service enz . kwaliteit van oven gedroogd hout heb ik mijn vraagtekens bij, eerrder besteld bij ander bedrijf, daar was het idd kurk droog , ik was verbaasd over de schimmel... I.p. tevreden over service enz . kwaliteit van oven gedroogd hout heb ik mijn vraagtekens bij, eerrder besteld bij ander bedrijf, daar was het idd kurk droog , ik was verbaasd over de schimmel vlekken en verse mos op het hout,.

i.p. tevreden over service enz . kwaliteit van oven gedroogd hout heb ik mijn vraagtekens bij, eerrder besteld bij ander bedrijf, daar was het idd kurk droog , ik was verbaasd over de schimmel... i.p. tevreden over service enz . kwaliteit van oven gedroogd hout heb ik mijn vraagtekens bij, eerrder besteld bij ander bedrijf, daar was het idd kurk droog , ik was verbaasd over de schimmel vlekken en verse mos op het hout,.

B. Wolberts

Neemt de klant niet serieus.

Snelle levering.

Neem je klanten serieus.
En verkoop geen schimmel en vochtig hout voor ovengedroogd haardhout.

R kuhlmann

Goede snelle levering, het hout is niet zo droog als ik had verwacht. Niet alles is geleverd.

Goede snelle levering

Het hout is niet zo droog als je zou verwachten. de bestelde aanmaakblokjes zaten er niet bij.

Reactie HaardenHout.nl:

Beste klant,
Graag ontvangen wij van u per email een omschrijving van uw probleem.
Er is bij ons geen melding geweest van de missende aanmaakblokjes. Deze zullen wij u na sturen.
Met...
Beste klant,
Graag ontvangen wij van u per email een omschrijving van uw probleem.
Haard en Hout Team

Hielke Kooistra

De ervaring is positief. Ik had alleen dat de pallet niet helemaal vol zat. Dus de vraag is gaat het per kilo of per kuub?

Reactie HaardenHout.nl:

Beste klant,
De pallets gaan per kuub.
Heeft u toevallig foto's gemaakt van de pallet?
Beste klant,
De pallets gaan per kuub.
Heeft u toevallig foto's gemaakt van de pallet?
Graag ontvangen wij van u een e-mail met omschrijving van het door u geconstateerde probleem.
Haard en Hout Team