Freeke

Goede ervaring

Het is makkelijk te bestellen en ook duidelijk je weet waar je aan toe ben

Deze keer was het niet te volgen hoe laat de levering zou zijn en jammer dat er geen zakken haardhout van 40 ltr meer zijn

Jeroen G

Al jaren klant bij Haard en Hout, prima service en contact

Was een foutje geslopen in website en toen ik ze erop wees werd dit direct verholpen en als dank kreeg ik wat extra korting op mijn bestelling. Hout werd inderdaad de volgende dag bezorgd zoals... Was een foutje geslopen in website en toen ik ze erop wees werd dit direct verholpen en als dank kreeg ik wat extra korting op mijn bestelling. Hout werd inderdaad de volgende dag bezorgd zoals aangeven en zag er goed uit. Prima service, tot volgend jaar!

Henk Peters

In alle opzichten ruim bovengemiddeld

ZIE BOVEN

GEEN

Carola

Slecht

Als je geen klachten hebt, is alles okee.

Het hout, dat ovengedroogd moet zijn, is nog te nat.
Het hout, dat ovengedroogd moet zijn, is nog te nat.
Twee maal een mail gestuurd met foto's, maar er wordt niet gereageerd. Deze winter wordt het stoken van onze kachel dus een drama. deze levering was zo'n € 30,00 goedkoper dan onze vorige leverancier. DUURKOOP dus.

Pieter KOp

Goed maar zeker verbetering gewenst.

Goede bereikbaarheid/ respons via mail en telefoon.

Levering en kwaliteit van hout.

m

Zeer slechte ervaring.

Helaas geen.

De informatie op de website veranderen over de hoeveelheid hout.
Pallets afvullen tot aan de nok.
Kleinere blokken, ondanks grote openhaard veels te grote blokken. De informatie op de website veranderen over de hoeveelheid hout.
Pallets afvullen tot aan de nok.
Kleinere blokken, ondanks grote openhaard veels te grote blokken.
Klantvriendelijkheid sterk verbeteren.
Zorgen dat de klant tevren is/blijft/word.

Reactie HaardenHout.nl:

Geachte klant,
In reactie op uw schrijven willen wij u de volgende reactie geven:
Geachte klant,
In reactie op uw schrijven willen wij u de volgende reactie geven:
Als verbeterpunten/tips geeft u aan dat wij de informatie op de website moeten veranderen over de hoeveelheid hout die in een pallet zit. Wij hebben deze voor u nogmaals gecontroleerd, maar deze is correct. U heeft per e-mail van ons ook een uitleg gehad over de hoeveelheid die gestapeld kan zijn en hoe deze verandert wanneer deze los gestort is. De hoeveelheid hout in een pallet is strak gestapeld 2m3. Dit zit ook in de pallet die u geleverd gekregen heeft. Wanneer men deze hoeveelheid hout uit de pallet haalt zal het meer dan 3m3 los gestort zijn. Er is een duidelijk verschil tussen los gestort en strak gestapeld. Voor het verschil wijs ik nogmaals op de e-mail van 4 december 2013.
Onze pallets worden altijd afgevuld tot aan de nok. Op de foto's die u heeft gestuurd op 4 december is dit ook duidelijk te zien. Dit hanteren wij altijd en bij alle pallets!
U geeft aan dat er kleinere blokken in de pallets moeten komen. Onze blokken, en dit staat ook duidelijk vermeld op onze website, zijn gemiddeld 29cm lang. Dit is echter een maximum, gemiddeld ligt deze waarde lager. Onze ervaring leert dat dit formaat uitermate geschikt is voor de meest gangbare haarden, vandaar dat wij deze afmetingen hanteren. U had deze informatie echter duidelijk kunnen vinden op onze website.
Klantvriendelijkheid staat bij ons op nr. 1. Vandaar dat wij niet alleen een uitgebreide reactie plaatsen maar ook duidelijk antwoord geven op uw opmerkingen. Er is destijds met u telefonisch contact geweest en alles is duidelijk en netjes aan u uitgelegd. Ook zijn uw e-mails keurig en tijdig beantwoord. Dat u dan aangeeft dat wij dit sterk moeten verbeteren vinden wij niet geheel correct. In het verlengde daarvan doen wij ook altijd onze uiterste best om de klant tevreden te houden. Ook bij u en al onze andere klanten. U bent voorzien van uitleg over het verschil tussen los en gestort hout, de uitleg over de grootte van blokken is ook bij u bekend.
Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken om uw mening te herzien.
Haard en Hout Team

Ben

Goede en snelle levering

Zeer snelle levering en pallet netjes verpakt in plastic.

Zorg dat het ovengedroogd hout niet teveel schimmel en vocht bevat.

Freeke

Een hele goede ervaring ga zeker meer bij hen bestellen

Heel netjes allemaal, houden zo

Geen verbeterpunten

Richard

Snelle levering. Had alleen verwacht dat oven gedroogd hout droog is en niet dat er vocht uit loopt bij het branden...

Stipt geleverd op afgesproken dag.

Hele summiere reactie op klacht. Kan me ook niet vinden in het antwoord.

proud

Bestelling, contact, aflevering ... alles verliep eigenlijk vlekkeloos.

Bezorgende partij nam prima vooraf contact op en werkte prima mee om bestelling op de gewenste plek af te leveren.

Bij het nabellen ivm bezorgdatum (omdat gewenste datum niet lukte) was de persoon in kwestie niet echt klantvriendelijk van toon. Alsof hij geen zin had om je te woord te staan. Dat kan een... Bij het nabellen ivm bezorgdatum (omdat gewenste datum niet lukte) was de persoon in kwestie niet echt klantvriendelijk van toon. Alsof hij geen zin had om je te woord te staan. Dat kan een momentopname zijn, ik wil er ook niet te zwaar aan tillen. Maar het viel op, net zoals wat opviel dat de rest hartstikke goed verzorgd was!

Reactie HaardenHout.nl:

Beste klant,
Het kan zijn dat de reactie volgens u niet klantvriendelijk was. Onze excuses hiervoor. Wij streven altijd naar goede klantvriendelijkheid.
Haard en...
Beste klant,