Bent u tevreden over het eindresultaat?

Robert

In Oktober 2020 in contact gekomen met Flamboyant haarden voor de aankoop van een Houtkachel 2060F. Advies was om eerst een camera inspectie te doen zodat we tijdens de installatie niet voor... In Oktober 2020 in contact gekomen met Flamboyant haarden voor de aankoop van een Houtkachel 2060F. Advies was om eerst een camera inspectie te doen zodat we tijdens de installatie niet voor verassingen komen te staan. Deze is in December 2020 uitgevoerd en het kanaal bleek geschikt te zijn. Vervolgens zou de houtkachel op 5-1-21 worden geplaatst, maar helaas was dit een tegenvaller want er ging het een en ander mis op die dag. Ten eerste bleek de oude gasleiding niet afgedopt te kunnen worden i.v.m. gevaar. De leiding moest in zijn geheel weggehaald worden en daarvoor moest een loodgieter langskomen. De tweede tegenvaller was kwam daarna toen de flexibele buis, ondanks uitgevoerde camera inspectie, niet door de schoorsteen paste. Resultaat was dat we geen stap verder zijn gekomen die dag en een nieuwe afspraak moesten inplannen. Intussen had ik met mijn contactpersoon bij Flamboyant afgesproken dat er geen extra kosten gerekend zouden worden voor de nieuw te leveren spullen. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 weken later toch een rekening van €300 toegestuurd. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan en uiteindelijk heeft Flamboyant de kosten dan ook voor eigen rekening genomen. Op 26-1-21 hebben de installateurs de plaatsing alsnog gedaan, nu gelukkig zonder problemen!

-contact persoon is goed bereikbaar en vriendelijk
-klant tevredenheid hoog gehouden door kosten zelf op zich te nemen

Richard

Mooie haard voor een goede prijs na goed advies.

Goed advies gekregen in de winkel, duidelijke communicatie en een goede prijs.

Paul Driessen

Duidelijk en correct

Afspraak nagekomen

Van Gorkom

Een prettige ervaring gehad met dit bedrijf. Zeer professioneel!

Kennis en kunde

Geert Jongsma

Dit bedrijf is een aanrader. Ze denken met je mee om uiteindelijk tot een goede keuze te komen in jou specifieke situatie.
Er was iets misgegaan met de muurdoorvoer, maar dat is prima...
Er was iets misgegaan met de muurdoorvoer, maar dat is prima opgelost. Er is een nieuwe muurdoorvoer geplaatst. Kachel brandt naar volle tevredenheid.

Goede verkoopdienst met goede adviezen en goede afterservice.

Reactie Haardenexpert.nl:

Goedenavond meneer Jongsma,
Bedankt voor uw positieve review! Dit wordt gewaardeerd!
Fijn dat de installatie uiteindelijk helemaal naar wens is verlopen.
Bedankt voor uw vertrouwen in de...
Goedenavond meneer Jongsma,
Bedankt voor uw positieve review! Dit wordt gewaardeerd!
Fijn dat de installatie uiteindelijk helemaal naar wens is verlopen.
Bedankt voor uw vertrouwen in de Haardenexpert.
Wij wensen u nog vele jaren zorgeloos stookplezier!
Wanneer wij u nog ergens mee mogen helpen, dan horen wij dit graag!
Team Haardenexpert

BEEKENKAMP CONSTRUCTIONS

Goed geholpen daar door Robbert.
Netjes te woord gestaan en goede uitleg gehad over alle soorten haarden.
Goed geholpen daar door Robbert.
Netjes te woord gestaan en goede uitleg gehad over alle soorten haarden.
Daarna de bestelling gedaan en alles is super netjes verlopen van levering en plaatsing ????

Goede service

Henk

We hebben goede ervaring met Flamboyant Haarden keurig de afspraken nagekomen en goede uitleg werking haard gegeven 100 punten

Goede uitleg en duidelijk

Joan

Tijdens mijn bezoeken ben ik goed geadviseerd.
De haard is netjes geplaatst en getest door ervaren monteurs. Alle afspraken (nazending) zijn nagekomen.

Klantvriendelijk, geduldig, afspraken nakomem

Kevin

We zijn goed geinformeerd om tot een mooie oplossing voor de haard te komen

Een goed en eerlijk advies geven

Dick

Grote keuze in werkende haarden. Vriendelijk personeel. Open en eerlijke informatie. Goede uitleg gekregen over de verschillen in de manier van branden en alle mogelijkheden van de haarden.... Grote keuze in werkende haarden. Vriendelijk personeel. Open en eerlijke informatie. Goede uitleg gekregen over de verschillen in de manier van branden en alle mogelijkheden van de haarden. Meedenken met onze wensen en met voorbeelden komen. Alle materialen en vormen voor de moderne schouw zijn besproken met veel geduld waardoor we de juiste keuze konden maken. Nadat we in de winkel hadden beslist welk materiaal het zou worden, kregen we alsnog stalen opgestuurd om thuis te kijken of het bij ons interieur paste. Ook de prijs is aantrekkelijk. Zeer vakkundige installatie.

Goede communicatie