Bent u tevreden over het eindresultaat?

Fam. Van Dijk

Nadat we onze wens telefonisch doorgebeld hadden kregen we een mooi voorstel voor onze kachel met rookkanaal. Na een aantal aanpassingen van onze kant werd deze snel aangepast. Onze kachelspecialist... Nadat we onze wens telefonisch doorgebeld hadden kregen we een mooi voorstel voor onze kachel met rookkanaal. Na een aantal aanpassingen van onze kant werd deze snel aangepast. Onze kachelspecialist heeft ons vriendelijk te woord gestaan en vakkundige tips gegeven. Hij had een eerlijk verhaal en was erg betrouwbaar. Wij hebben een prachtkachel voor een warm prijsje. De kachel werd snel geleverd door een vriendelijke transporteur en op een pallet in onze achtertuin geplaatst.

Persoonlijke aandacht, klantgericht, snelle reacties, we bevelen dit bedrijf bij iedereen aan.

Reactie Haardenexpert.nl:

Bedankt voor jullie review!
heel veel stookplezier met jullie mooie houtkachel.
De foto's zagen er super gezellig uit!
Geniet ervan met jullie mooie gezin!
hartelijke...
Bedankt voor jullie review!
heel veel stookplezier met jullie mooie houtkachel.
De foto's zagen er super gezellig uit!
Geniet ervan met jullie mooie gezin!
hartelijke groet,
Jeroen team Flamboyant Haarden

Jade

Half februari heb ik een prijs opgevraagd voor een gashaard. Ik werd binnen een uur gebeld door Frank. Hij vroeg om wat foto's van de situatie hier, via Whatsapp.
Vervolgens 3 weken niks...
Vervolgens 3 weken niks gehoord.
Ik heb gebeld en kreeg Frank weer aan de telefoon. Excuses, heel vervelend allemaal.
Oké, kan gebeuren.
Maar.... Nu al weer WEKEN geleden op zijn verzoek wat foto's geappt. En wat gebeurt er: niks.
Ik heb dus een soort van halve offerte en that's it.
Ondertussen zijn we in gesprek met een andere partij. Die wel doorpakt èn gewoon reageert!

bas segers

Ton Leusink is zeer vriendelijk en vooral erg beschikbaar, reageert heel adequaat en komt met goede technishe tips.
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard...
Zeer goed geholpen, zelfs t transport was goed en snel voor elkaar. De haard brand prachtig op Ibiza.
Groet, www.bassegers.com

Zeer goed communicatie

Reactie Haardenexpert.nl:

Wat mooi om te horen dat zelfs op Ibiza genoten wordt van een Haardenexpert haard.

Rogier en Thirsa

Top! Van begin tot eind

Vriendelijk, meedenkend, kwaliteit

Reactie Haardenexpert.nl:

Graag gedaan. Veel plezier met de haard.

Sander Meijers

Super geweldig eigenlijk...van advies tot plaatsing ging alles boven verwachting. Constant contact gehad via mail of telefoon. En de monteurs waren prima vaklui. Erg klantvriendelijk voor een prima... Super geweldig eigenlijk...van advies tot plaatsing ging alles boven verwachting. Constant contact gehad via mail of telefoon. En de monteurs waren prima vaklui. Erg klantvriendelijk voor een prima prijs!

Super service, goede prijs, aardige monteurs en verkoper. Vakwerk geleverd.

Reactie Haardenexpert.nl:

Dank u voor uw compliment.

Jansen

Zeer slechte service! Allerlei beloften aan de telefoon die uiteindelijk telkens niet waar worden gemaakt

Scherpe prijs, maar achteraf had ik liever meer betaald en mijn haard volgens afgesproken batik geregeld en minder gedoe

Reactie Haardenexpert.nl:

Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen... Uiteraard is het altijd vervelend als er tijdens het werk onvoorziene bouwtechnische hindernissen ontstaan. Juist dit soort problemen vragen om een zorgvuldige afhandeling en dat is soms niet binnen enkele minuten op te lossen. Gelukkig is uiteindelijk na inspanning van zowel verkoper, serviceafdeling en monteur de klus toch nog geklaard.

Familie Haveman

Flamboyant

Vanaf het eerste moment dat we contact legden voelden wij ons als klant erg welkom en serieus genomen. Mede dankzij het deskundig advies van Siebe zijn we tot een mooie keuze gekomen en brandt... Vanaf het eerste moment dat we contact legden voelden wij ons als klant erg welkom en serieus genomen. Mede dankzij het deskundig advies van Siebe zijn we tot een mooie keuze gekomen en brandt inmiddels de Contura 556Style bij ons. Op het moment dat we vragen hadden tijdens het hele proces van eerste oriëntatie tot en met de plaatsing werden al onze vragen eigenlijk gelijk beantwoord, of werden we in notime terug gebeld. Ook de plaatsing door Marc FontijnInstallatietechniek verliep super. Alles met elkaar zijn wij meer dan tevreden.

Edgar

We zijn goed en vakkundig geholpen. Ook wordt er goed meegedacht, waardoor er uiteindelijk een mooi product neergezet wordt. Wij zijn zeer enthousiast over het eindresultaat!

Meedenkend en service na levering

Beste Edgar,
bedankt voor uw review. Fijn dat u enthousiast bent.
Dat is ook wat we willen als u een mooie haard koopt.
Geniet er van!
Hartelijke groet,
Jeroen en team Flamboyant...
Beste Edgar,
bedankt voor uw review. Fijn dat u enthousiast bent.
Dat is ook wat we willen als u een mooie haard koopt.
Geniet er van!
Hartelijke groet,
Jeroen en team Flamboyant Haarden!

Mast

Keurig geholpen door Siebe en collega’s

Fam. Scherff

Zeer goede ervaring!! Uitstekende service en advies mbt het type haard. Snelle levering en installatie, waarbij zowel levering als montage en installatie uiterst zorgvuldig en netjes uitgevoerd... Zeer goede ervaring!! Uitstekende service en advies mbt het type haard. Snelle levering en installatie, waarbij zowel levering als montage en installatie uiterst zorgvuldig en netjes uitgevoerd zijn. Het gehele proces tot in de puntjes verzorgd.

Het advies van Robbert Overmars; alle kennis van de type haarden en een goed en persoonlijk advies, betrokken zonder opdringerig te zijn!
De installatie en montage, uitgevoerd door Marc...
De installatie en montage, uitgevoerd door Marc Fontijn. Vakkundig en keihard gewerkt met minimale overlast tot gevolg. Zelfs bereid om even te helpen met andere werkzaamheden als vanuit de order beschreven.