Cor Stoops

Zeer prettig personeel, hulpvaardig bij aanschaf haard.

Kwaliteit en snelle levering voor aantrekkelijke prijzen.

IJsselstein (Utrecht)

Marina Van De Meersche

Zeer tevreden.

Goede prijs. Snelle levering. Vriendelijke vervoerder.

Bredene België

Ronald

Zeer snel geleverd. leuke haard die erg stil is.

Hans

Goed assortiment. Snelle reacties. Ook extra vragen en wisselingen van haardmodel werden snel en met blijvend enthousiasme opgepakt door Robbert Overmars. Een collega welke b/a Robbert waarnam was... Goed assortiment. Snelle reacties. Ook extra vragen en wisselingen van haardmodel werden snel en met blijvend enthousiasme opgepakt door Robbert Overmars. Een collega welke b/a Robbert waarnam was net zo enthousiast.
Prijs scherp.
Montage partner goed, leuk en vakkundig.

Kennis, snelheid, engagement prijs.

Harderwijk

Montage en Klusbedrijf Peijer

Klantvriendelijk

Arnhem

Hill

Kan niet anders zeggen dan uitstekend. Voor ons is Apeldoorn niet naast de deur maar blij dat we gegaan zijn .

Krimpen aan den IJssel

Jeanine vd Haar

We hebben de haardenexpert als zeer prettig ervaren. Van in de showroom t/m installatie vd haard.

Apeldoorn

Annick den Hartog

Leuke kachel bij Haardenexpert gekocht. Helaas werd deze geleverd met schade. Dankzij de fijne klantenservice is dit volledig naar wens opgelost! Inmiddels ook mijn zus al enthousiast gemaakt voor... Leuke kachel bij Haardenexpert gekocht. Helaas werd deze geleverd met schade. Dankzij de fijne klantenservice is dit volledig naar wens opgelost! Inmiddels ook mijn zus al enthousiast gemaakt voor een kachel via hen. :)

Klantenservice

Leerdam

Martien Cremer

Ik bestel reeds sinds 20 jaar producten via internetbedrijven maar heb nog nooit zo'n uitzonderlijk fijn bedrijf als dit meegemaakt qua vriendelijkheid , service , inzet enz.enz.

Voor dezelfde prijs als bij anderen voor meer dan €1000 aan extras , ongekende service bij het oplossen van problemen en dat alles overgoten met een voor deze tijd ongekende vriendelijkheid.

Vijlen (Zuid Limburg)

Loek

Fijn bedrijf nemen de tijd voor je om alles uitteleggen , blijven graag betrokken hoe alles is verlopen .

Goede uitleg

Dieteren