Eefting

We zijn dik tevreden!

Gasselte

B.F.C.M. BIJSTERBOSCH-HESEN

We zijn heel goed geholpen in de winkel.Er stond in de winkel niet de gevel kachel die we zochten.Maar de verkoper wist
wel welke het moest zijn.We kregen folders mee van dru kachels mee naar...
wel welke het moest zijn.We kregen folders mee van dru kachels mee naar huis om te kijken of de goeie haard in de folder

het zelfde was als de haard die we thuis hadden.Mijn man is s,middags de gevelkachel gaan bestellen.Na 3weken werd de
kachel bezorgd.

Dat de verkoper precies wist waar we naar op zoek waren.

Apeeldoorn

René Audier

Wij werden in de showroom goed voorgelicht. Helaas kon de toegezegde levertijd niet waar gemaakt worden ivm leveringsproblemen door de fabrikant. Na 6 weken is de haard geleverd en wij zijn er heel... Wij werden in de showroom goed voorgelicht. Helaas kon de toegezegde levertijd niet waar gemaakt worden ivm leveringsproblemen door de fabrikant. Na 6 weken is de haard geleverd en wij zijn er heel tevreden over.

Goede voorlichting en informatie in de showroom

Houten

Eleonore Weis-van der Bom

Wij waren op zoek naar een eenvoudige kachel. Met een gunstig energielabel
De door ons gekozen DRU voldeed aan de eisen

Apeldoorn

Ruud

Op tijd geleverd, helemaal ok.

snelle levering, scherpe prijs

Lelystad, betreft elektrische sfeerhaard

Peter Belien

Bedrijf dat met verstand van zaken hun (mooie) producten presenteert. Zouden (nog) iets meer aandacht moeten besteden aan het eindresultaat voor de klant. Dat is immers meer dan alleen levering en... Bedrijf dat met verstand van zaken hun (mooie) producten presenteert. Zouden (nog) iets meer aandacht moeten besteden aan het eindresultaat voor de klant. Dat is immers meer dan alleen levering en installatie van de haard. Hoewel de afwerking een verantwoordelijkheid van de klant is, mag een optimale advisering, i.c. meedenken met de klant worden verwacht.

- Mooie producten met een goede prijs-/kwaliteit verhouding.
- Sfeervolle showroom en prettige en deskundige bediening door medewerkers;

Eerbeek

Antonio

Excellent

Excellent service. They did the “extra mile” on delivering in time my product and kept me informed during the entire process. I highly recommend Haardenexpert.nl.

Den Haag

De vries

De monteur heeft prachtig werk geleverd.kachel is keurig aangesloten .de monteur krijgt een 10 voor het keurige werk
De kachel brandt prachtig.
Vriendelijke groet
Marianne

Heel goede voorlichting

Aalmere

Louis

Komt betrouwbaar over, betrokken bij aankoop, klant staat centraal!

Klantvriendelijk, denkt met de klant mee om tot de aankoop van een goed product te komen!

Winschoten

René Scholten

We hebben een kachel gekocht, aanvankelijk een andere, maar na de intake het bleek dat deze te groot was voor onze schoorsteen, toen konden we toch nog switchen.

Goed geholpen steeds in de winkel

Apeldoorn