C wessels

Zijn zeer tevreden met het resultaat Al is het nu een beetje te warm om de haard te gebruiken 🤣We werden vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen En nog petje af voor de aansluiting van de haard... Zijn zeer tevreden met het resultaat Al is het nu een beetje te warm om de haard te gebruiken 🤣We werden vriendelijk en zeer behulpzaam geholpen En nog petje af voor de aansluiting van de haard door Charly van der Gronden Heel mooi en netjes werk geleverd top bedrijf 👍🏻👌

Wezep

Goedemiddag mevrouw Wessels,
Hartelijk bedankt voor uw feedback!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met het resultaat en dat u goed bent geholpen.
Wij wensen u nog veel plezier toe met...
Goedemiddag mevrouw Wessels,
Hartelijk bedankt voor uw feedback!
Marleen van Team Haardenexpert

M.F. Henson

Goede snelle levering, vlot telefooncontact.

Informele sfeer, wordt snel geschakeld.

Den Haag

Goedemiddag familie Henson,
Hartelijk bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.
Hartelijke groet,...
Goedemiddag familie Henson,
Marleen van Team Haardenexpert

A verbeek

Ik zal graag een vervelende situatie wat mij is overkomen willen delen. Maar hoop dat ze bij de haardenexpert nog een keer gaan reageren. Mijn negatieve ervaring is door de haardenexpert niet goed... Ik zal graag een vervelende situatie wat mij is overkomen willen delen. Maar hoop dat ze bij de haardenexpert nog een keer gaan reageren. Mijn negatieve ervaring is door de haardenexpert niet goed opgelost en dat zal nog steeds kunnen. Geef ze tot woensdag de kans om hierop te reageren en komen tot een simpele oplossing. Dus donderdag zal mijn negatieve ervaring delen. Enne Marleen is niet de persoon die klantvriendelijk is en empathie heeft voor de klant. Snap er niet veel van.
Tot donderdag?????? Hopelijk is het voor die tijd opgelost.

Reactie Haardenexpert.nl:

Jammer dat u deze ervaring met ons heeft.
Wij hebben inmiddels contact gehad met u en daarbij is het naar ons weten netjes met u opgelost.
Veel plezier met uw haard!

Rob van de Pas

Op internet rond gezocht naar een elektrische haard. Uiteindelijk na rond zoeken, kwam ik n.a.v. ten opzichte van andere winkels uit bij haardenexpert. Ik wilde niet via de telefoon zomaar een... Op internet rond gezocht naar een elektrische haard. Uiteindelijk na rond zoeken, kwam ik n.a.v. ten opzichte van andere winkels uit bij haardenexpert. Ik wilde niet via de telefoon zomaar een elektrische haard (Faber 3-Step) kopen, dus wilde deze wel eerst zien (en ik wilde weten met wat voor winkel ik te maken had). Helaas hadden ze deze niet in de showroom, maar gaven wel direct tips waar ik deze wel kon bewonderen. De prijs bij Haardenexpert was wel een stuk aantrekkelijker (700 euro goedkoper!). Daardoor vanuit de showroom van de winkel, waar ik de tip heb gekregen doorgereden naar Apeldoorn (vanuit Tilburg). We hebben er een leuk dagje uit van gemaakt en zijn bij Haardenexpert goed geholpen door Coen. De levering kregen we direct vanuit de leverancier en gebeuren ondanks (de levertijd bij andere winkels) erg snel.
Wij zaten in de verbouwing en onze aannemer heeft de haard in een koof ingebouwd. Reeds gebeld voor de cashback van € 10 en daaruit blijkt ook de behulpzaamheid, wat ik moet doen. Of te wel erg tevreden en geen commercieel doeleinde met verkooppraat als eco ervoor of extra lampen proberen te verkopen. Gewoon een eerlijk bedrijf, waar de prijs en kwaliteit verhouding naar mijn mening erg goed is.

Tilburg

Reactie Haardenexpert.nl:

Goed om te horen dat u tevreden bent. We hebben u graag geholpen! Veel plezier met de haard! 😊🔥

Koray

In maart 2019 had ik een mooie elektrische haard nodig. De positieve verhalen brachten mij naar Haardenexpert. Kleine prijsverschil met de concurrent, maar daar deden ze niet moeilijk over. Ook heel... In maart 2019 had ik een mooie elektrische haard nodig. De positieve verhalen brachten mij naar Haardenexpert. Kleine prijsverschil met de concurrent, maar daar deden ze niet moeilijk over. Ook heel vriendelijk aan de lijn. Dik tevreden met onze Dimplex via Haardenexpert!

Vriendelijke klantenservice, snelle terugkoppeling en snelle levering.

Vlaardingen

Reactie Haardenexpert.nl:

Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw haard en de samenwerking!
Wij wensen u nog veel plezier toe met de haard.
Team Haardenexpert

Fam Kerssen

Begin februari een kachel uitgezocht en hier met een goed gevoel bij geholpen en goed ingelicht over het laten plaatsen.

Nee , ze waren erg behulpzaam.

Apeldoorn

Gerhard Went

Begin februari 2019 zijn wij langs geweest bij Haardenexpert in Apeldoorn.
Begin februari 2019 zijn wij langs geweest bij Haardenexpert in Apeldoorn.
Wij werden daar geholpen door een jonge verkoper, Gert-Jan Nijkamp, waarmee we vanaf het eerste moment een goeie klik hadden.
Hij nam alle tijd voor ons en heeft ons uitgebreid geïnformeerd en geadviseerd.
Uiteindelijk zijn we daar weggegaan met een, naar ons idee , scherpe offerte op zak. Deze is uiteindelijk een week later door ons bevestigd.
De afspraak om de boel bij ons thuis te beoordelen of alles geïnstalleerd kon worden zoals afgesproken gebeurde in goed overleg.
Zelf moesten wij voor enkele ontluchtings gaten in de ombouw zorgen alsmede voor de toegang tot het bedienings mechanisme. Daarvoor ontvingen wij gedetailleerde info van onze verkoper.
Uiteindelijk is de haard geïnstalleerd bij ons en zijn wij er zeer tevreden over.

Goede verkoper met kennis van zake.
Afspraken worden nagekomen.

Eerbeek

Ingrid

Goede ervaring. Plaatsing netjes, goed geholpen in de winkel, erg mooi eindresultaat!

Anneke

Alleen maar positief commentaar. Dat geldt voor de reactiesnelheid maar ook voor klantgerichtheid.

De interactie en dat medewerkers zonodig intern overleggen om je van correcte informatie te voorzien.

IJsselstein

sander