Frans Roks

Een hele goede ervaring met Haag-Planten. Aankoop gedaan van een 60 tal planten. Binnen de gestelde tijd binnen gekregen. Waren 6 plantjes zodanig beschadigd dat ik er niks mee kon doen. Had dit... Een hele goede ervaring met Haag-Planten. Aankoop gedaan van een 60 tal planten. Binnen de gestelde tijd binnen gekregen. Waren 6 plantjes zodanig beschadigd dat ik er niks mee kon doen. Had dit aangegeven en twee dagen daarna 7 nieuwe plantjes mogen ontvangen . Prima service. Zal dit bedrijf dan ook aanbevelen aan al mijn kennissen en vrienden.

Snelle reactie en levering . Super service..

Geen, ben geheel tevreden.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie beoordeling.

Vd Meer

Levering van opgepropte plantjes in kartonnen doos had ik niet verwacht. Zo het niet aanraden om hier te bestellen.

Plantjes zouden in kluit of pot worden verzonden. Echter ontvingen we een doos met onderin wat grond en verder takjes met wortels... direct gaan planten om schade te beperken. Had dit beter... Plantjes zouden in kluit of pot worden verzonden. Echter ontvingen we een doos met onderin wat grond en verder takjes met wortels... direct gaan planten om schade te beperken. Had dit beter verwacht, zeker gezien we voor €100,- aan plantjes hebben besteld.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u beoordeling.
Er is destijds contact met u opgenomen, hier is helaas nog niet op gereageerd door u.
Haag-Planten.nl

Ik vond de eerste zending kwalitatief onder de maat; er wzaten te weinig plantjes in en de kwaliteit van enkele plantjes was onder de maat (eigenlijk nauwelijks een wortel of geen blad aan het... Ik vond de eerste zending kwalitatief onder de maat; er wzaten te weinig plantjes in en de kwaliteit van enkele plantjes was onder de maat (eigenlijk nauwelijks een wortel of geen blad aan het plantje)

Nee; wel dat na een klacht mijnerzijds het probleem goed is opgelost. Ik kreeg 15 plantjes en die heb ik vandaag geplant. Deze waren ook duidelijk beter.

Mijn suggestie: probeer het in een keer goed te doen. Dat scheelt een hoop kosten bij u eneen hoop ergernis bij de klant

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u beoordeling.
Jammer dat het zo is gelopen, we hopen dat alle planten goed aanslaan!

maverst64

Planten snel en prima verpakt geleverd

Goed verpakt, verse planten, snelle levering

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie review!

mooie planten

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie beoordeling!

Tim Bootsman

Goede service en snelle levering!

Vooral de snelle afhandeling en levering!

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie score 10!
Haag-Planten.nl

Super goede en fijn contact. Snelle levering en prima kwaliteit.

Op de mail werd snel en keurig gereageerd. Prima prijs.

Tot zover niet

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie 5 sterren beoordeling!
Haag-Planten.nl

Perfecte service, denken goed mee, bereidwillig en goede planten

goede kwaliteit

Reactie Haag-planten.nl:

Dankt voor u mooie review!

Handige website, snelle service

Snelle service, prima planten

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u 4 sterren beoordeling!
Haag-Planten.nl

Zeer goed, er staat een mooie haag in de tuin!

Zeer snelle levering, een vriendelijke en deskundige bezorging (Paul) en ook mooie planten

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor de dikke 10!