Kelvin Brugman

Goed, planten konden binnen een paar dagen na bestelling al geleverd worden

Hoe snel alles geregeld word en ook de levering

Ik had gevraagt om 15-5 te leveren(ivm 16-5 inplanten) om een voor mij onbekende reden zijn ze 14-5 geleverd waardoor ze redelijk lang boven de grond zijn geweest

H. Pouw

Goede planten, snelle levering en goede communicatie!

Gert-Jan

Zeer tevreden met onze nieuwe haag :-)

Goedkoop, goede kwaliteit en goede service

Geen tips...

Edward Nijgh

Makkelijk te bestellen.

Vlug geleverd

Valt niets te verbeteren

E.E. van der Burg

Leveren aan particulieren

Ik heb neerzettoestemming gegeven, maar hier is geen gebruik van gemaakt. Misschien kan worden aangegeven tot wanneer hiervoor toestemming gegeven kan worden.

Olieslagers

Snelle levering, mooi plantjes

Yvonne FC Lamberts

We hebben er Ilexplantjes besteld.

Handige site, snelle levering, keurig verpakt en prima plantjes.

Ronald Faber

We hebben japanse hulst besteld, om de buxus haag te vervangen.
De plantjes kwamen gezond en wel aan en lijken het in de eerste week goed te doen.

Een aantal plantjes hadden niet de beloofde lengte, maar met 1 mailtje kwam er gelijk een goede oplossing. Dat is service zoals het hoort, maar wat je niet overal krijgt.

Meten voordat een zending wordt geleverd. Maar misschien maakt dat de plantjes juist weer extra duur.

Pascal Ooms

Buxus vervanger voor lage prijs

lage prijs

verzending goedkoper

W.P. Veldman

Prima gegaan. Lekker vlot en frisse planten. Ik had 36 haagplanten gekocht en kreeg er 37. Was ook wel nodig want ik heb 3x 2 plantjes in één gat moeten doen.

Vlotte services en groeigarantie.

Geef duidelijker aan svp hoe een plantje oogt van 30/40 cm. Het was vaak heel iel. Het zou een idee zijn om er een fotootje bij te laten zien in de webshop om te laten zien wat 30/40 cm hoog is. Is... Geef duidelijker aan svp hoe een plantje oogt van 30/40 cm. Het was vaak heel iel. Het zou een idee zijn om er een fotootje bij te laten zien in de webshop om te laten zien wat 30/40 cm hoog is. Is het ook een tip om na het planten de punten eruit te knippen voor een verbreding van de haag?