Familie van der Kroef De Meern

Heldere duidelijke informatie. Vriendelijke meedenkende mensen. Prijs/kwaliteit van de geleverde taxus prima!

Met dit bedrijf kun je goede afspraken maken. Er zijn 250 stuks taxus geleverd en geplant. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de taxus en over de vriendelijke, deskundige en meedenkende... Met dit bedrijf kun je goede afspraken maken. Er zijn 250 stuks taxus geleverd en geplant. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de taxus en over de vriendelijke, deskundige en meedenkende mensen die ze hebben geplant. De dode buxus door de buxusmot werd meegenomen en alles werd aangeveegd.

Ik heb geen verbeterpunten wel een advies "Ga zo door"

Reactie Haag-planten.nl:

Alle dode buxusen mogen vervangen voor mooie frisse groene taxus.
Bedankt voor de mooie opdracht!
Veel plezier ervan.

Haagplantencentrum

snelle levering

Graag een bericht wanneer de zending wordt geleverd.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie beoordeling! Normaal gesproken word er telefonisch of per mail contact opgenomen. Het kan zijn dat de mail niet goed is doorgekomen onze excuses... Bedankt voor u mooie beoordeling! Normaal gesproken word er telefonisch of per mail contact opgenomen. Het kan zijn dat de mail niet goed is doorgekomen onze excuses hiervoor! HaagplantenCentrum Haag-Planten.nl

Ter Horst

Planten online besteld en besloten ze zelf op te halen. Was een mooi ritje. Enorme kwekerij waar onze bestelling al netjes klaar stond. Daarbij nog wat extra coniferen gekocht. Alles lekker... Planten online besteld en besloten ze zelf op te halen. Was een mooi ritje. Enorme kwekerij waar onze bestelling al netjes klaar stond. Daarbij nog wat extra coniferen gekocht. Alles lekker informeel geregeld. Met wat extra tips met een auto vol groen weer naar huis.

Bestelling staat klaar. Niet duur. Krijgt wat extra planten mee voor klein uitgevallen plantjes. Sfeer ongedwongen en prettig.

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie 5 sterren beoordeling.
Veel plezier met de plantjes!

Henk

Prima , werkt vgls afspraak !

Juiste info , je weet waar je aan toe bent .

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u 4 sterren beoordeling!

C. Van der Kaa

In eerste instantie schrokken we van de verpakking liggend in een doos maar uiteindelijk toch goed.

Razend snel geleverd en prima communicatie over de levering

Geen verbeter punten

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u beoordeling! We snappen dat het in de eerste instantie het er vreemd uitziet. De planten worden strak gestapeld en ingefolied met wikkelfolie. Om beschadigen tegen te gaan. Veel... Bedankt voor u beoordeling! We snappen dat het in de eerste instantie het er vreemd uitziet. De planten worden strak gestapeld en ingefolied met wikkelfolie. Om beschadigen tegen te gaan. Veel plezier met de planten. HaagplantenCentrum Haag-Planten.nl

Meelker

Prima service en snelle levering.

Goed contact

De levering was te divers. Van plantje van 10 tot 25cm met kluit en diverse zonder of beperkte kluit. Mijn verbeterpunt zou zijn meer consistentie in plantgrote en kluit.

L.A. van der Tol

Mooie planten voor een schappelijke prijs

Netjes op tijd geleverd en neergezet door de chauffeur waar we ze wilde hebben

Reactie Haag-planten.nl:

Bedankt voor u mooie revieuw!

J. de Rooij

Goed geholpen met de info die wij wilde hebben.

voor dat ik ging bestellen gaven zij aan hoe ik mijn producten zou ontvangen.
hier door ben je niet verrast bij binnen komst.

Telefoon bereikbaar zijn.

Marcel

Met het mooie weekend voor de boeg wilden we nog graag snel 200+ ilex haagplantjes en grond aanschaffen. Ondanks dat het al donderdag was kon na telefonisch contact de levering toch nog op vrijdag... Met het mooie weekend voor de boeg wilden we nog graag snel 200+ ilex haagplantjes en grond aanschaffen. Ondanks dat het al donderdag was kon na telefonisch contact de levering toch nog op vrijdag plaatsvinden. Kwestie van flexibel nadenken en niet lullen maar poetsen. Kom je niet vaak meer tegen. Perfect.

Levering gebeurde netjes volgens afspraak en de chauffeur gaf nog nuttige tips en kon nog wat vragen beantwoorden.

Plantjes zien er goed uit en zijn ondertussen in de tuin gezet. Nu hopen dat ze goed aanslaan.

Flexibel, meedenken en service gericht denken.

Kok

Snelle levering en goede kwaliteit van planten