Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Voor klant van ons bedrijf een afscheidskado moeten regelen op afstand met de garantie dat het ruilen/geldteruggave mogelijk is.

klantvriendelijk, goed vertrouwen, servicegericht, flexibel

Hafsa

Super fijne service gehad! Horloge die ik cadeau heb gedaan bleek dag de jarige een soortgelijke al heeft, retouren en de nieuwe horloge weer ontvangen ging razendsnel! Top service en communicatie,... Super fijne service gehad! Horloge die ik cadeau heb gedaan bleek dag de jarige een soortgelijke al heeft, retouren en de nieuwe horloge weer ontvangen ging razendsnel! Top service en communicatie, mailtjes werden binnen een uur beantwoord!

Goede en duidelijke communicatie.

Prima geholpen, netjes te woord gestaan en product in prima staat gekregen.

Heel beleefd te woord gestaan.

Opbouwende kritiek, indien van toepassing.
Opbouwende kritiek, indien van toepassing.
Kreeg bij het bestellen via de website niet goed door wanneer de zending verwacht kon worden. Zodoende nadien gebeld om aflevert adres te wijzigen. Was verder geen probleem. Werd telefonisch keurig en vriendelijk geholpen.

Werd telefonisch keurig en vriendelijk geholpen. Prima service tot dusver.

Vlotte service.
Eerst per mail” contact gehad en dat voelde erg vertrouwd.
Vriendelijke mensen zeker aan te raden.

Vlotte service en extra foto’s vd armband gekregen dat ik hem goed kon bekijken.

Prima. Snel vakkundig en attent

Persoonlkjk contact

Agnes

Heel erg tevreden! Was mijn eerste ervaring maar zou hier zeker weer bestellen.

De ene dag besteld de volgende dag in huis en prachtig verpakt in zeer luxe doos.

Peggy

Hele goede service en snelle levering!

Erg mooi product en dan ook nog voor de helft van de prijs. Top!

In 1 woord, uitstekend! Perfect verzorgd en bezorgd, top, aan te raden!

Goede communicatie , snel en zeer verzorgd verpakt.

Goede service, snelle bezorging. Ben erg blij met mijn armbanden!

Snelle bezorging!